Jak spravovat e-shopy v době Covidu-19? Pusťte si tipy agentury Unifer

Druhá vlna pandemie Covidu-19 a přesun zákazníků do online prostředí pohnula s marketingovými strategiemi každého obchodu. Využijte zkušenosti agentury Unifer, které získala na jaře a inspirujte se, jak na úspěšný chod e-shopu. Podívejte se na první virtuální rozhovor na Mergado TV, ve kterém nám marketingový konzultant Tomáš Hovězák prozradil také jeho tipy na efektivní home office.

Ve videu se dozvíte:

01:21 Jaké byly reakce a kroky e-shopů při první vlně Covidu-19?

04:40 Jak tehdy probíhalo nastavení marketingových strategií s klienty?

06:59 Posílaly e-shopy zákazníkům speciální mailing?

08:32 Postřehl Tomáš, že se některé marketérskí činnosti utlumily a jiné naopak dostaly do popředí?

09:36 Sledovali v agentuře Unifer, jestli se CPC v první vlně Covidu-19 zvyšovalo nebo snižovalo?

12:30 Jak výrazně se prodej v kamenných obchodech přesunul do online prostředí?

13:53 Po kterém sortimentu je aktuálně větší poptávka, než byla na jaře?

15:07 Jak se oproti jaru změnily strategie e-shopů v předvánoční sezóně?

16:01 Využily e-shopy léto na tvorbu nových strategií nebo logistiky?

17:00 Jaký rozdíl vidí Tomáš v marketingových strategiích mezi e-shopem a kamennou prodejnou?

17:57 Navyšovaly před druhou vlnou e-shopy spolupráci s dopravci nebo výdejními místy?

20:14 Jaké konkrétní opatření e-shopy zavedli při druhé vlně Covidu-19?

21:31 Urychlil u e-shopů nouzový stav např. zavádění novinek nebo nových platebních metod?

23:05 Jak si v agentuře Unifer nastavili komunikaci s klienty v období karantény?

24:18 Jaké tipy má Tomáš na efektivní home office?

25:42 Čeho by se e-shopy neměly bát v situacích, jakou je pandemie Covidu-19?

 

Mohlo by vás zajímat:

Poznejte blíže Biano novinky v rozhovoru s Paulínou Palíkovou

Jako mediální partneři jsme letošní ShopCamp využili naplno. Pro Mergado TV jsme natočili sérii zajímavých rozhovorů a dnes vám přinášíme další z nich. Se specialistkou Paulínou Palíkovou jsme si popovídali o nových funkcích v srovnávači Biano.

23.09.2021
Na co by si měly dát e-shopy pozor z pohledu copywritera?

Co je důležité pro e-shopy z hlediska obsahu? Jak mají vyřešit texty pro popisky a kategorie produktů? A na jaké další typy textů by se měly ještě zaměřit? Na ShopCampu 21 jsme tato a další témata probrali s Janem Novákem, copywriterem z Obsahové agentury.

14.09.2021
Usnadněte si tvorbu PPC reklam a SEO s appkou Scraping Camel. Jak funguje nový pomocník marketérů?

Aplikace Scraping Camel je novinka od firmy Shopitak, která nedávno přistála v našem Mergado Store. Do další části AppDate jsme proto pozvali specialistu Tomáše Gregoroviče a pobavili se nejen o fungování appky, ale i jejím konkrétním využití pro SEO konzultanty.

05.05.2021

Přidat komentář