Druhá vlna pandemie Covidu-19 a přesun zákazníků do online prostředí pohnula s marketingovými strategiemi každého obchodu. Využijte zkušenosti agentury Unifer, které získala na jaře a inspirujte se, jak na úspěšný chod e-shopu. Podívejte se na první virtuální rozhovor na Mergado TV, ve kterém nám marketingový konzultant Tomáš Hovězák prozradil také jeho tipy na efektivní home office.
Ve videu se dozvíte:
01:21 Jaké byly reakce a kroky e-shopů při první vlně Covidu-19?
04:40 Jak tehdy probíhalo nastavení marketingových strategií s klienty?
06:59 Posílaly e-shopy zákazníkům speciální mailing?
08:32 Postřehl Tomáš, že se některé marketérskí činnosti utlumily a jiné naopak dostaly do popředí?
09:36 Sledovali v agentuře Unifer, jestli se CPC v první vlně Covidu-19 zvyšovalo nebo snižovalo?
12:30 Jak výrazně se prodej v kamenných obchodech přesunul do online prostředí?
13:53 Po kterém sortimentu je aktuálně větší poptávka, než byla na jaře?
15:07 Jak se oproti jaru změnily strategie e-shopů v předvánoční sezóně?
16:01 Využily e-shopy léto na tvorbu nových strategií nebo logistiky?
17:00 Jaký rozdíl vidí Tomáš v marketingových strategiích mezi e-shopem a kamennou prodejnou?
17:57 Navyšovaly před druhou vlnou e-shopy spolupráci s dopravci nebo výdejními místy?
20:14 Jaké konkrétní opatření e-shopy zavedli při druhé vlně Covidu-19?
21:31 Urychlil u e-shopů nouzový stav např. zavádění novinek nebo nových platebních metod?
23:05 Jak si v agentuře Unifer nastavili komunikaci s klienty v období karantény?
24:18 Jaké tipy má Tomáš na efektivní home office?
25:42 Čeho by se e-shopy neměly bát v situacích, jakou je pandemie Covidu-19?
Přidat komentář