Zvedněte prodej módy v roce 2021. Pomocí informací a novinek ze specializovaných srovnávačů

Článek zveřejněn 02. 02. 2021
| 3 minuty čtení

Přemýšlíte, jak letos zvýšit obrat v online prodeji módy či nábytku? Srovnávač GLAMI v rámci projektu Fashion (Re)search zveřejnil přehled módní e‑commerce za 2020. Jeho predikce a tipy vám ukážou cestu, jak zefektivnit fungování vašeho obchodu. A pokud inzerujete na Bianu, brzo budete moct začít využívat novou administraci e‑shopu.

Módní report GLAMI obsahuje užitečná data

GLAMI disponuje velkým množstvím dat, jejichž pomocí dokáže definovat vývoj módní e‑commerce v ČR. Kromě základního přehledu, grafů vývoje v průběhu roku a žebříčků top prodejců a nejvyhledávanějších produktů a kategorií také přináší informace o důležitých trendech. Právě ty vám pomohou vydat se v roce 2021 moderní cestou a zaujmout tak více uživatelů.

Kde přehled najdete:

Co bude v roce 2021 utvářet módní e‑commerce

  • Využijte toho, že se sociální sítě postupně stávají hlavním prodejním kanálem. Díky delšímu času strávenému doma a všeobecné oblibě služeb jako TikTok, Instagram, Facebook a dalších roste počet uživatelů, které v tomto prostředí rovnou vykonají své objednávky. Jednotlivé sociální sítě také přidávají nové marketingové funkce (např. přímé vytváření katalogů či augmented reality), které nákupní proces zrychlují a zjednodušují.

    Trendy pro prodej módy na další rok. Zdroj: Report Přehled módní e‑commerce 2020 GLAMI.
  • Trend udržitelnosti je stále silnější, navzdory finanční nejistotě, kterou pandemie koronaviru způsobila. V ČR vzrostl sortiment udržitelných produktů meziročně desetkrátaž 76 % respondentů průzkumu je ochotných si za udržitelné zboží připlatit. Přidejte se k prodejcům, kteří ochranu životního prostředí v e‑commerce berou vážně – přivede vám to mnoho nových zákazníků.

    Trendy pro prodej módy na další rok. Zdroj: Report Přehled módní e‑commerce 2020 GLAMI.
  • Používání AI už dnes není výsadou e‑commerce velikánů. Mnoho středních i menších e‑shopů její pomocí zrychlují a zefektivňují své základní procesy. Jejich zaměstnanci se tak mohou věnovat důležitým úkonům jako je např. kontakt se zákazníky. Chcete ušetřit náklady a zlepšit zákaznickou zkušenost? Implementujte mezi funkce e‑shopu virtuální asistenty pro usnadnění výběru velikostí či předpověď vývoje trendů, vyhledávání podle obrázků nebo hyperpersonalizaci.

  • Rozšíření koronaviru přesun nákupu módy z kamenných obchodů od onlinu urychlilo a přivedlo množství nových zákazníků. Ačkoliv dlouhodobé předpovědi tvrdí, že se v roce 2021 bude situace pomalu vracet k normálu, máte ještě mnoho měsíců, kdy nákupní chování uživatelů v karanténě musíte pečlivě zohledňovat.

    Vliv pandemie na online nákupy módy. Zdroj: Report Přehled módní e‑commerce 2020 GLAMI.
  • Na čtvrtý bod se váže zájem uživatelů o pohodlné produkty. I tento trend, v jehož rámci bude nadále zájem o pohodlné domácí a sportovní oblečení, ovlivní vývoj pandemické situace.

    Nejvyhledávanější produkty roku 2020.

Biano spouští novou administraci e‑shopu

Srovnávač nábytku Biano už před časem informoval o vydání nového vzhledu administrace e‑shopu. Bude přehlednější a postupně nabídne několik nových funkcí jako např. vylepšené statistiky či podpůrný vzdělávací systém. Biano nasadilo novou administraci k 9. únoru 2021.

Nasměrujte váš byznys cestou aktuálních trendů. Vyplatí se vám nejen v ČR, ale například i na vyspělé německé e‑commerce.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 02. 02. 2021

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.