Vytvořte si více prodejních příležitostí s novým datovým přehledem Heureky

Lukáš Horák
22. 10. 2018
2 minuty čtení
Vytvořte si více prodejních příležitostí s novým datovým přehledem Heureky

Po srpnovém uvedení dvou nových datových přehledů Heureka představila nový přehled Prodeje produktů v e‑commerce. Jeho úkolem je poskytovat přehled o nejprodávanějších výrobcích v dané kategorii, nastupujících trendech mezi produkty, vývoji ceny konkrétního zboží a další cenné informace.

Po srpnovém uvedení dvou nových datových přehledů Heureka představila nový přehled Prodeje produktů v e‑commerce. Jeho úkolem je poskytovat přehled o nejprodávanějších výrobcích v dané kategorii, nastupujících trendech mezi produkty, vývoji ceny konkrétního zboží a další cenné informace. Pojďme si přehled Prodeje produktů v e‑commerce představit blíže.

Prodeje v e‑commerce

Kde přehled získává informace

Výpočty odhadů přehledu prodejů v e‑commerce nejsou vázány na čísla konkrétních e‑shopů, vychází z měření konverzí na úrovni produktů. Doplňující informace potom poskytují statistiky z webu Heureky.

Co všechno díky němu uvidíte

Prodeje v e‑commerce přináší rozpětí informací o celkových prodejích produktů a poskytuje je svým klientům. Majitelé e‑shopů a marketéři tímto způsobem získají informace, za jakou minimální, maximální a průměrnou cenu se konkrétní produkt prodal, jaké jsou nejprodávanější značky a cenová rozpětí či u jakých produktů nejvíce vzrostly prodeje. Informací je však mnohem víc.

K čemu informace využijete

Data stažená z přehledu Prodej v e‑commerce slouží k porovnání s daty internetového obchodu. Majitelé e‑shopů se tímto způsobem dozví, jestli se jejich obchod ubírá správným směrem. Dokáží tak snáze optimalizovat ceny jednotlivých produktů, plánovat logistiku či rozšiřovat nabídku o nové produkty, o něž zákazníci aktuálně jeví zájem. Marketéři přehled využijí pro specifičtější nastavení strategií.

Jak přehled získat

Report je dostupný v administraci obchodu na Heurece v záložce Datové přehledy. Objednáte si ho prostřednictvím emailu zaslaného na podpora@heureka.cz. Na této stránce nápovědy si uděláte představu, jaká data chcete, jak často je chcete dostávat a kolik vás to bude stát.

Využijte přehled Prodej v e‑commerce. Získáte tak další cenný zdroj dat, jehož pomocí dokážete navýšit zisk e‑shopu. Zajímá vás, co dalšího se v Heurece nedávno stalo? V našem tématu Jak na Heureka.cz najdete pravidelné informace o novinkách z největšího českého zbožáku.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.