Získejte více z GLAMI díky jeho novinkám na rok 2019

Článek zveřejněn 01. 03. 2019
| 2 minuty čtení

Fashion srovnávač GLAMI v roce 2018 opět posunul dál svoje služby. Rozšířil pole působnosti do dalších států, spustil rozsáhlou televizní kampaň, e‑shopům pomohl k nákupům v hodnotě přesahující 2 miliardy. Co je letos před ním? Jaké novinky pro své uživatele chystá? To se dozvíte v následujících řádcích.

Jaké novinky chystá GLAMI v roce 2019

Změna způsobu účtování prokliků

15.3. GLAMI zavádí nový ceník. Ten upravuje způsob účtování prokliků, který přechází z fixně stanovených minimálních na dynamické ceny. Dynamické ceny se budou měnit automaticky podle situace na trhu, biddingu ostatních e‑shopů a cenové úrovně produktů. To ovlivní snížení minimálních cen v kategoriích. Kampaně uživatelů GLAMI tak díky tomu docílí příznivějšího PNO.

GLAMI reviews program

Pomocí této služby e‑shopaři zjistí, které produkty, značky a e‑shopy lidé rádi doporučují. To jim pomůže se lépe zaměřit na to, aby zákazníkům poskytli co nejvíce důvodů pro uskutečnění nákupu.

Udržitelnost a lokální móda

Průzkum Fashion (Re)search, který GLAMI vloni vydalo, ukazuje mimo jiné na fakt, že udržitelnost a lokální móda byly jedny z hlavních faktorů, které vloni ovlivnily módu v ČR. Díky tomu se GLAMI rozhodlo klást větší důraz na to, jak módní značky přistupují k ochraně životního prostředí a jak zodpovědně vyrábí módu. Tato iniciativa si klade za cíl usnadnit zákazníkům cestu k lokálním designérům a více tak podporovat značky, které jsou zodpovědnější v přístupu k naší planetě.

Spuštění GLAMI v dalších státech

Vloni GLAMI expandovalo do Řecka, Ruska a Turecka. Nyní tedy poskytuje služby ve srovnávání módy a doplňků ve 13 státech. Na rok 2019 plánuje vstup do dalších 4 zemí.

Využijte připravované novinky na GLAMI co nejvíce. Umožní vám posílit prodej módy nejen v ČR. S Mergadem můžete snadno inzerovat ve všech státech, kde GLAMI působí. Ve článku Prodávejte na GLAMI jsme vám poskytli podrobný přehled toho, jak tento specializovaný srovnávač využít.

Napsal / Lukáš Horák / 01. 03. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Komentáře

Dobrý den,
víte od kdy bude program GLAMI reviews spuštěn? Díky. M.

Michal / 04. 03. 2019 - 08:26

Dobrý den Michale,
v materiálech GLAMI, které jsou aktuálně k dispozici, zatím datum spuštění programu reviews obsaženo není. O dalším vývoji této služby budeme naše čtenáře určitě informovat.

Lukáš Horák (admin) / 05. 03. 2019 - 08:55

Co udělá změna CPC jsem zvědav. Opakovaně jsem byl v poslední době u diskusí nad nepřiměřeně vysokými náklady na inzerci a omezenými možnostmi toto řešit. Na BESTETO klubu měli, shodou okolností, Filip s Patrickem přednášku kde právě Glami vystupovalo. Je to nyní velké téma. Uvidíme jak Glami vyváží důraz na vlastní tržby vůči rentabilitě inzercí e‑shopů.

Petr Parimucha (admin) / 05. 03. 2019 - 23:06

Uvidíme 15. jak se s tím Glami popasuje a o kolik se hne minimální CPC.

Michal / 06. 03. 2019 - 07:18

Tak změnu na GLAMI už vidíme. Na BESTETO blog o tom s Nikčou napsal pár řádek Patrick do novinky o GLAMI CPC. Co to udělalo s náklady na inzerci by už mělo být vidět u větších rozpočtů. U měnších v následujících (tý)dnech.

Petr Parimucha (admin) / 24. 03. 2019 - 21:38

Zdravím, máte informace o tom, jak se na Glami vyvíjí klientům PNO? AboutYou biduje na kategorie v průměru + 40 % a to solidně zahýbe s CPC. Díky.

Michal / 07. 02. 2020 - 14:12

Dobrý den,
odpověď na takovouto otázku bohužel nemáme. Je ovšem možné, že některý z našich certifikovaných specialistů vám dokáže odpovědět podle vašich představ. Přejeme vám pěkný víkend.

Lukáš Horák (admin) / 07. 02. 2020 - 15:37

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.