Získejte více z GLAMI díky jeho novinkám na rok 2019
Fashion srovnávač GLAMI v roce 2018 opět posunul dál svoje služby. Rozšířil pole působnosti do dalších států, spustil rozsáhlou televizní kampaň, e‑shopům pomohl k nákupům v hodnotě přesahující 2 miliardy. Co je letos před ním? Jaké novinky pro své uživatele chystá? To se dozvíte v následujících řádcích.
Jaké novinky chystá GLAMI v roce 2019
Změna způsobu účtování prokliků
15.3. GLAMI zavádí nový ceník. Ten upravuje způsob účtování prokliků, který přechází z fixně stanovených minimálních na dynamické ceny. Dynamické ceny se budou měnit automaticky podle situace na trhu, biddingu ostatních e‑shopů a cenové úrovně produktů. To ovlivní snížení minimálních cen v kategoriích. Kampaně uživatelů GLAMI tak díky tomu docílí příznivějšího PNO.
GLAMI reviews program
Pomocí této služby e‑shopaři zjistí, které produkty, značky a e‑shopy lidé rádi doporučují. To jim pomůže se lépe zaměřit na to, aby zákazníkům poskytli co nejvíce důvodů pro uskutečnění nákupu.
Udržitelnost a lokální móda
Průzkum Fashion (Re)search, který GLAMI vloni vydalo, ukazuje mimo jiné na fakt, že udržitelnost a lokální móda byly jedny z hlavních faktorů, které vloni ovlivnily módu v ČR. Díky tomu se GLAMI rozhodlo klást větší důraz na to, jak módní značky přistupují k ochraně životního prostředí a jak zodpovědně vyrábí módu. Tato iniciativa si klade za cíl usnadnit zákazníkům cestu k lokálním designérům a více tak podporovat značky, které jsou zodpovědnější v přístupu k naší planetě.
Spuštění GLAMI v dalších státech
Vloni GLAMI expandovalo do Řecka, Ruska a Turecka. Nyní tedy poskytuje služby ve srovnávání módy a doplňků ve 13 státech. Na rok 2019 plánuje vstup do dalších 4 zemí.
Využijte připravované novinky na GLAMI co nejvíce. Umožní vám posílit prodej módy nejen v ČR. S Mergadem můžete snadno inzerovat ve všech státech, kde GLAMI působí. Ve článku Prodávejte na GLAMI jsme vám poskytli podrobný přehled toho, jak tento specializovaný srovnávač využít.
Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.
Komentáře
Dobrý den,
víte od kdy bude program GLAMI reviews spuštěn? Díky. M.
Dobrý den Michale,
v materiálech GLAMI, které jsou aktuálně k dispozici, zatím datum spuštění programu reviews obsaženo není. O dalším vývoji této služby budeme naše čtenáře určitě informovat.
Co udělá změna CPC jsem zvědav. Opakovaně jsem byl v poslední době u diskusí nad nepřiměřeně vysokými náklady na inzerci a omezenými možnostmi toto řešit. Na BESTETO klubu měli, shodou okolností, Filip s Patrickem přednášku kde právě Glami vystupovalo. Je to nyní velké téma. Uvidíme jak Glami vyváží důraz na vlastní tržby vůči rentabilitě inzercí e‑shopů.
Uvidíme 15. jak se s tím Glami popasuje a o kolik se hne minimální CPC.
Tak změnu na GLAMI už vidíme. Na BESTETO blog o tom s Nikčou napsal pár řádek Patrick do novinky o GLAMI CPC. Co to udělalo s náklady na inzerci by už mělo být vidět u větších rozpočtů. U měnších v následujících (tý)dnech.
Zdravím, máte informace o tom, jak se na Glami vyvíjí klientům PNO? AboutYou biduje na kategorie v průměru + 40 % a to solidně zahýbe s CPC. Díky.
Dobrý den,
odpověď na takovouto otázku bohužel nemáme. Je ovšem možné, že některý z našich certifikovaných specialistů vám dokáže odpovědět podle vašich představ. Přejeme vám pěkný víkend.
Přidat nový komentář