Vkročte do nového roku s vylepšeným Pricing Rankem

Článek zveřejněn 04. 01. 2018
| 2 minuty čtení

Těsně před svátky jsme pro vás vychytali zpracování dat s novým exportem aplikace Pricing Rank. To je však odteď ještě snadnější. CSV exporty se dočkaly pořádného vylepšení a tabulka výsledků obdržela sice malou, ale důležitou kosmetickou změnu.

Vylepšené CSV exporty

Z minulého článku už víme, že do možností pro CSV export v Pricing Ranku bylo přidáno několik sloupců sloužících pro lepší identifikaci zboží. Odteď je také možné exportovat celkové výsledky nebo výsledky rozdělené do samostatných CSV pro jednotlivé cenové politiky (komprimované do jednoho ZIP archivu). Jako druh exportu je nově možné zvolit si buď formátovaná či surová data.

Formátovaná data

Formátovaná data mají české (příp. slovenské nebo anglické) názvy sloupců v záhlaví CSV. Lépe zformátované jsou rovněž některé hodnoty ve sloupcích, které teď obsahují měnu, znak % a jsou zaokrouhlené na menší počet desetinných míst.

A komu se takovýto typ exportu bude hodit? Zejména marketingovým specialistům sestavujícím z výsledků aplikace Pricing Rank reporty klientům. Ti by tak nyní měli mít méně práce s formátováním dat.

Surová data

Surová data jsou prakticky export tak, jak jste ho v aplikaci znali doteď. Záhlaví tabulky obsahuje anglické označení sloupců a odpovídá spíše názvům elementů. V samotných datech není měna ani jiné formátovací značky, procentuální hodnoty nejsou zaokrouhlené a obsahují tak více desetinných míst.

V obou exportech (formátovaném i surovém) také přibyl sloupec s názvem cenové politiky.

Proklik z tabulky výsledků na cenovou politiku, kterou produkt porušuje

Kromě CSV exportů můžeme nově využívat proklik z tabulky výsledků na cenovou politiku, kterou produkt porušuje. Jedním kliknutím tak pohodlně získáme ucelený přehled, který nám značně usnadní orientaci.

Období novoročních slev je v plném proudu. Zjednodušte si sledování vašich cenových politik s Pricing Rankem a buďte před vaší konkurencí zas o krok napřed.

Napsal / Lukáš Horák / 04. 01. 2018

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Aplikace

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.