eCommerce konference 2018 aneb kde čerpat inspiraci v příštím roce /​část 1./

Lukáš Horák
20. 12. 2017
3 minuty čtení
eCommerce konference 2018 aneb kde čerpat inspiraci v příštím roce /část 1./

Abyste včas věděli, kde v roce 2018 načerpat inspiraci, připravili jsme pro vás seznam českých a slovenských e‑commerce konferencí, které jsou podle nás zajímavé.

Pravděpodobně se už pomalu oddáváte myšlenkám na bramborový salát a cukroví. Nový rok se ovšem nezadržitelně blíží a vy v něm určitě chcete vaše služby ještě vylepšit. Abyste včas věděli, kde v roce 2018 načerpat inspiraci, připravili jsme pro vás seznam českých a slovenských e‑commerce konferencí, které jsou podle nás zajímavé.

Potvrzené konference pro rok 2018 v Česku

Ecommerce Expo – konference a veletrh

Kdy: 30.1. 2018

Web: ecommerce-expo.cz

Konference Ecommerce Expo si klade za cíl ukázat Čechům a Slovákům, co se můžeme naučit od zahraničních e‑shopů a jak vnímají náš trh. Ecommerce Expo se uskuteční společně s veletrhem Ecommerce Expo Prague na výstavišti v Letňanech. Tato jednodenní konference s českými i zahraničními hosty jejím návštěvníkům nabídne sérii byznysových a marketingových přednášek, které se budou věnovat reálným zkušenostem se zahraničními trhy a expanzí či nastupujícím trendům v oblasti e‑commerce.

Svůj stánek na veletrhu Ecommerce Expo představí i Mergado.

Marketing With Love

Kdy: 15. a 16. února 2018

Web: marketingwithlove.cz

Marketing With Love je tak trochu jiná ecommerce konference. Její program se sice také skládá z přednášek od českých expertů se světovým know-how. A nechybí ani workshopy, které tématicky na přednášky navazují a často je i sami řečníci vedou. Místo moderátora však přijde stand-up komik. A co víc: výtěžek z celé akce půjde na pomoc neziskové organizaci Elpida o.p.s., která pomáhá seniorům prožít stáří naplno a stát se aktivní součástí společnosti. Pokud se rozhodnete konferenci Marketing With Love navštívit, uděláte tak něco nejen pro rozvoj svůj ale pro rozvoj projektů, které jednou také budete využívat.

Primetime For… Big Data

Kdy: 21.3. 2018

Web: bigdata.primetimefor.cz

Organizátoři konference Primetime For… Big Data jejím návštěvníkům přiblíží svět byznysu, v němž člověk společně s velkými daty a umělou inteligencí poznává a určuje vývoj, marketing produktů, odhaluje rizika, optimalizuje provoz a finanční toky. Konference konaná v pražské Národní technické knihovně je tu pro všechny, kteří chtějí pomocí dat a umělé inteligence zefektivnit řízení, provoz, marketing a prodej své společnosti.

Newsfeed DAY 2018

Kdy: 17.4. 2018

Web: day.newsfeed.cz

První česká marketingová konference zaměřená na výkonnostní stránku Facebooku. Facebook je pro mnohé značky stále důležitějším zdrojem tržeb. To byl rozhodovací faktor pro uspořádání facebookové konference, která v pražském Francouzském institutu v dubnu nabídne užitečné přednášky, inspirativní příběhy a významné marketingové osobnosti.

Letos uskutečněné české konference, u nichž bychom si přáli, aby se konaly i v roce 2018

Shop Camp

Kdy: první polovina září

Web: shopcamp.cz

Tvůrci e‑shopových řešení ShopSysShoptet jsou organizátory e‑commerce konference Shop Camp. Nejnovější trendy, směr, jímž se e‑commerce v Česku ubírá, tipy, rady, informace a vychytávky v přednáškách, workshopech a případových studiích. To vše už čtyřikrát přinesl Shop Camp, který se odehrává na půdě univerzity ČVUT (České vysoké učení technické v Praze), a to zcela zdarma.

E‑business Forum

Kdy: druhá polovina září

Web: www.tuesday.cz/akce/e‑business-forum-2017

Vstoupit na zahraniční trh, obměnit sortiment, růst nebo pozměnit strukturu firmy? Aktuální témata týkající se e‑commerce, prezentace od vedení předních firem oboru, setkávání s partnery a kamarády z e‑shopového byznysu, poznávání nových zajímavých lidí z branže a podnětné diskuse. Takový program své návštěvníky každoročně čeká na konferenci E‑business Forum.

To je pro dnešek vše. V naší zítřejší druhé části vám představíme naše oblíbené konference, které se konají na Slovensku.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.