Faktury nemá nikdo rád. A už vůbec ne ty zapomenuté, zašantročené nebo po splatnosti. Prvním krokem k tomu, jak se takové nepříjemnosti vyhnout je nastavit správný e‑mail pro zasílání faktur. Jak to funguje v Mergadu?

Až do nedávna jsme faktury odesílali na e‑mail vlastníka e‑shopu. Nově je ale možné přidat ke svému účtu také fakturační e‑mail, což může dávat smysl třeba v případě, kdy všechny faktury zasíláte rovnou účetní a je zbytečné je přeposílat přes několik lidí v rámci celé firmy. 

V praxi to tedy funguje tak, že faktury za e‑shop odchází na e‑mail, který vlastník uvedl při registraci jako fakturační. Pokud takový e‑mail v databázi nemáme, odejde faktura automaticky na e‑mail spojený s vlastníkem e‑shopu. 

Jak správný e‑mail nastavit? Pokud jste fakturační e‑mail neuvedli při registraci, můžete ho snadno doplnit po kliknutí na odkaz Nastavení nebo rovnou na tomto odkazu.

Zkontrolujte, kam odchází faktury vám a nastavte si správně fakturační e‑mail! Při té příležitosti můžete třeba vyplnit i avatar svého e‑shopu. 

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.