Fotoreport: Mergado se zúčastnilo ShopCampu

Je středa večer. Užíváme si zbytky podzimního slunce a Pražákům trochu závidíme jejich Náplavku. Se setměním se zvedáme, odoláváme nočním svodům Pražských barů a jdeme spát. Jsme totiž profíci, kteří ví, jak náročná je celodenní účast na konferencích. Zítra je ShopCamp a my hodláme opět zazářit na poli české e-commerce.

Nová setkání i známé tváře

Budova ČVUT na Dejvické, v níž se pátý ročník ShopCampu koná, se pomalu plní kolegy z řad vystavovatelů. Postavit stánek nám rok od roku trvá méně času. Čas před zahájením konference trávíme obhlídkami míst, na nichž natočíme rozhovory pro Mergado TV a snídaní v podobě připravených chlebů a koláčů. S desátou začínají první přednášky a workshopy. Celý komplex se plní hosty, kteří se mísí do poslucháren i mezi stánky vystavujících. Každý se ujímáme svých úkolů a vyrážíme shopcampovat.

Postavit stánek nám rok od roku trvá méně času.

Konzultace a workshopy

Veletrhy a konference v Mergadu využíváme zejména pro přiblížení naší nabídky novým zájemcům. Na našem stánku proto od rána probíhají bezplatné konzultace. Svá želízka v ohni máme i v programu workshopů. Naši zkušení přednášející Pavel a Luděk ve svých workshopech představují, o jaké novinky se Mergado během roku obohatilo a jak jej využít pro expanzi do zahraničí. Když máme trochu volna, jdeme si vytočit některou z cen na kole štěstí nebo obědváme v jednom ze tří přistavených stánků s nabídkou autentického jídla z různých koutů světa. Po obědě využíváme trochu volného času na lítou bitvu v dětském pingpongu, abychom se opět vrátili do kola přednášek, konzultací a rozhovrů.

Obědváme v jednom ze tří přistavených stánků s nabídkou autentického jídla z různých koutů světa.

Rozhovory a video obsah

Hlavním úkolem copy týmu je nasbírat co nejvíc kvalitního materiálu pro blog a Mergado TV. V průběhu celého dne proto navštěvujeme přednášky a workshopy a z řečníků vybíráme ty, s kterými natáčíme rozhovory. Máme radost, že se nám podařilo odchytit Petru Mikuláškovou, které jsme se ptali na to, co si myslí o automatickém biddingu. Pozvání do našeho improvizovaného studia přijal Stanislav Vasko, který toho má hodně co říct na téma pochopení chování návštěvníků eshopu pomocí Google Analytics. Těšit se také můžete na video s rozhovory s konzultanty Janem Slezákem a Kateřinou Nejedlou, kteří se s námi podělili o novinky z Skliku a o zkušenosti z maximalizace tržeb pomocí Zboží.cz.

Hlavním úkolem copy týmu je nasbírat co nejvíc kvalitního materiálu pro blog a Mergado TV.

Je čtvrtek v noci. S kolegy se v Brně na nádraží rozcházíme domů. Účast na konferencích je náročnější než normální den v kanclu, to víme. Ale nikomu z nás to nevadí. Mergado je rádo mezi lidmi – ať už známými či novými zákazníky. A je rádo, že se jejich počet stále zvětšuje. Děkujeme organizátorům z Shopsys a Shoptet. Příští rok se na ShopCampu uvidíme znovu.

Přidat komentář