GLAMI mění tvář a pravidla zobrazování produktů

Na módu specializovaný vyhledávač GLAMI před létem přináší několik novinek. Kromě zvýraznění sportovního zboží na českém webu a omezení počtu zobrazovaných produktů v neplaceném režimu také kompletně mění vizuální styl.

Vizuál jako celek

GLAMI se rozhodlo posílit chápání své identity. Už nějakou dobu se svým zákazníkům snaží prezentovat jako místo, kde každý módní nákup začíná. Ujednocuje proto svůj vizuální styl. Důraz na sjednocení vzhledu se projevil na vylepšení loga a výběru více korespondujících barev a fontů.

Na webu GLAMI najdete nové materiály ke stažení. Je zde také přidáno více informací o službách tohoto vyhledávače a jeho směřování.

Nové logo GLAMI. Zdroj: glami.cz

Zvýraznění sportovního úseku

Prodává váš klient sportovní zboží? Pak se můžete radovat, protože bude na GLAMI více vidět. V rámci analýzy trendů a poptávky GLAMI na českých stránkách posiluje viditelnost sportovního oblečení a obuvi. Nově tak do této kategorie budete moct nahlédnout skrz hlavní menu na desktopu i na mobilu. To brzy ještě doprovodí cílené marketingové kampaně zaměřené na sportovní zboží a rozšíření sportovních kategorií do dalších zemí, v nichž GLAMI funguje.

Méně zobrazovaných produktů

GLAMI na českém webu zpřísňuje podmínky pro obchody v neplaceném režimu. Pokud nemáte aktivovaný přednostní režim, bude vám GLAMI zobrazovat pouze 1000 náhodně vybraných produktů.

 

Pokud váš klient prodává módu či doplňky, GLAMI je rozhodně další kvalitní služba, jejímž prostřednictvím můžete inzerovat zboží. Zajímá vás více? Přečtěte si naše články, kterém vám ukáží, jak na Glami.

Přidat komentář