Glami představuje dávku novinek

O blížících se GLAMI DAYS jsme psali nedávno. Glami kromě nich přináší několik dalších vylepšení, které vašim zákazníkům usnadní nakupování.

O blížících se GLAMI DAYS jsme psali nedávno. GLAMI kromě nich přináší několik dalších vylepšení, které vašim zákazníkům usnadní nakupování.

Každý klik rozhoduje

Začneme tím nejzajímavějším. GLAMI zavádí nový element URL_SIZE, který umožňuje uvádět URL adresu dané velikosti produktu. Používáním URL_SIZE získáváte možnost předvybrat stejnou velikost produktu na vašem e‑shopu, jakou si zákazník vybral na webu GLAMI. Zákazník tedy po přechodu do vašeho e‑shopu nemusí překlikávat mezi jednotlivými velikostmi. To mu ušetří několik kliků navíc a vy ho tak snáz přiblížíte k dokončení jeho objednávky.

Pojďme si teď ukázat, jak si element URL_SIZE v Mergadu přidat a naplnit pravidlem:

  1. V administraci Mergada si nejdřív vytvoříte nový element URL_SIZE.

  2. Dále vám doporučujeme přidat si nový výběr na stránce Produkty, kde je element URL_SIZE prázdný.

  3. Vytvoříte si nové pravidlo typu „Přepsat“, kterým naplníte hodnotu do elementu URL_SIZE a aplikujete jej na výběr z bodu 2. nebo případně na všechny produkty, pokud jste si výběr v rámci bodu 2. nevytvářeli.

Hodnota v elementu URL_SIZE bude pro každý e‑shop trochu jiná, dle struktury URL adres jednotlivých velikostí právě na vašem e‑shopu. Nejspíš využijete element URL a za něj přidáte další znaky, text nebo identifikátor ITEM_ID z konkrétní velikosti. Potom bude hodnota pro přepisovací pravidlo vypadat třeba takto:

%URL%#%ITEM_ID%

Pokud budete chtít s nastavením konkrétní hodnoty pro element URL_SIZE pro váš e‑shop poradit, neváhejte nás kontaktovat na naší technické podpoře.

Vylepšené slevové kódy

Dalším důležitým krokem vpřed je zjednodušené používání slevových kódů. Rozšířené možnosti slevových kódů nejvíc usnadňují zobrazování cen. Vaši zákazníci tak na vašem e‑shopu rovnou uvidí ceny, v nichž je už promítnuta hodnota slevového kupónu z GLAMI. Podle průzkumu GLAMI tím můžete zvednout své konverze v průměru až o 30 %. Nastavení aktualizace cen zboží se slevovým kódem se věnuje tato nápověda.

Aktualizace cen za proklik

GLAMI mimo jiné změnilo ceny za proklik. Jejich aktuální ceník naleznete v administraci GLAMI v záložce Nastavení CPC.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.