Heureka Koutek značky je reklamní formát pro vendory, který jste možná neznali

Článek zveřejněn 14.07.2015

Koutek značky je průkopníkem vendorských reklamních formátů na Heurece hned po standardní bannerové reklamě. Navažme proto na povídání o Heureka ProductADS i vendorských bannerech na Zboží.cz a představme si tento reklamní formát podrobněji.

Co je Heureka Koutek značky

Reklamní formát pro vendory značek na české i slovenské Heurece. Postaven je na samotném „koutku“, profilové stránce, která může být upravena individuálně dle vizuálního stylu dané značky. Prodáván bývá tento koutek v balíčku s:

  • 1 novinkou na trhu na hlavní stránce a v kategorii Heureky
  • 1 mil. impresí reklamních bannerů
  • Certifikací Autorizovaný prodejce pro vybrané e-shopy
  • Možností reagovat na dotazy uživatelů

Cena: 50 000 Kč/měsíc
Minimální objednávka: 6 měsíců, na zkoušku lze zkusit požádat zkrácení např. na 3 měsíce.

Jak vypadá Koutek značky

Koutek značky

Detail Koutku značky na Heurece

Příklad koutku značky.

Novinka na hlavní stránce Heureky

Příklad novinky na hlavní stránce Heureky

Příklad novinky na hlavní stránce Heureky.

Novinka v kategorii zboží

Příklad novinky v kategorii zboží na Heurece

Příklad novinky v kategorii zboží.

Proklik do koutku značky z detailu produktu

Promo koutku značky v produktoév kartě

Příklad prokliku do koutku značky z produktové karty zboží.

Detail autorizovaného prodejce

Tak vypadá autorizovaný pordejce po najetí myší

Příklad, jak vypadá po najetí myší informace o autorizovaném prodejci.

Co říká na Koutek značky Mergado

Koutek značky je určen velkým importérům a výrobcům zboží. V jejich milionových rozpočtech se pár stovek tisíc korun za brandovou inzerci na české nebo slovenské Heurece ztratí. Pro drobné prodejce je tento formát, i s případnou slevou, hodně drahý a nezaručuje prokliky do vlastního e-shopu, ani do produktových karet značky na Heurece. Pro menší vendory by měly být vhodnější ProductADS.

 

Mohlo by vás zajímat:

Video-nápověda: Jak na rychlou manuální editaci hodnot v Mergadu?

Manuální změny v Mergadu jsou užitečnou funkcí pro menší skupinu konkrétních produktů. Pokud potřebujete často editovat právě tento typ sortimentu, sledujte, jak si jednoduše upravíte důležité detaily ve feedu. Specialista Luděk Volejník vás ve videu provede touto nenápadnou, ale zato všestrannou funkcionalitou.

03.08.2021
Vyřešte skrývání nevýhodných produktů jednou provždy

Sledujete výkonnost vašeho e-shopu a potřebujete skrýt produkty, které se vám nevyplatí inzerovat? V Mergadu najdete na míru připravené funkce, se kterými upravíte feed na pár kliků. Podívejte se, jak se skrýváním sortimentu pracuje náš support master.

27.07.2021
Jak importovat feed do Mergada z úložiště Dropbox

Využíváte pro svůj e-shop cloudové úložiště Dropbox? Ušetřete si čas při hledání návodu, jak zvládnout import feedu do Mergada. Připravili jsme pro vás jednoduchý postup, se kterým nastavíte správně sdílení souboru bez problémů.

02.03.2021

Přidat komentář