Zboží.cz připravilo nové bannerové reklamní formáty pro vendory značek

Pan Mergado
13. 7. 2015
2 minuty čtení
Zboží.cz - vendor značky, ilustrace

Nové bannerové reklamní formáty pro vendory značek zavedlo od 1. června 2015 Zboží.cz. Navažme proto na článek o Heureka ProductADS a představme si tyto nové reklamní formáty Zboží.cz.

Co jsou “Zboží.cz brand” a “Zboží.cz kategorie”

Nové reklamní formáty Zboží.cz, určené výhradně pro vendory značek. Reklamní bannery jsou placeny fixní částkou za určité časové období a proklik směřuje na stránku v rámci Zboží.cz. Prodej zajišťuje obchodní síť Seznamu.

Zboží.cz brand

Zobrazuje se na stránkách:

  • profilu dané značky zboží
  • kategorií, kde je ve filtrech daná značka uvedena
  • výrobků dané značky

Cena: 50 000 Kč / měsíc

Zboží.cz kategorie

Zobrazuje se v kategorii, kterou vendor určí, nezávisle na tom, zda v ní jeho zboží skutečně je.

Cena: 10 000 Kč / týden / kategorie

Jak vypadají bannery na Zboží.cz

Banner vendor Zboží.cz

Náhled banneru na stránce značky Zboží.cz.

 

Další informace o bannerové reklamě na Zboží.cz:

Co říká na nové bannery Zboží.cz pan Mergado

Dříve, než vyřkneme soud, že desetitisícové částky jsou za bannerovou reklamu dost vysoké, je třeba si uvědomit, na koho nabídka Zboží.cz míří. O drobné prodejce půjde stěží. Spíše bych očekával velké dovozce a výrobce zboží, kteří investují i do televizní reklamy, čímž se marketingové rozpočty šplhají do milionů korun ročně. V takových rozpočtech se pár stovek tisíc na brandovou kampaň někdy najde. Zejména, prodává-li ji šikovný obchodník.

Kampaně, prezentované jako příklad při spouštění těchto reklamních formátů, byly zatím ukončeny bez dalšího prodloužení. Zda se nový reklamní formát uchytí v rozpočtech bonitních vendorů, ukáže teprve čas.

Pan Mergado

Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.