Heureka v novém: nový vzhled Detailu obchodu
V úterý Heureka zavedla nový vzhled stránky Detail obchodu. Po změně vzhledu uživatelského účtu je to tak její další krok k responzivnějšímu vzezření webu Heureky. Inspirovaný rozsáhlými uživatelskými průzkumy se tak nový Detail obchodu stává přehlednějším a nabízí více zboží, o které mají uživatelé skutečný zájem. A co nového tedy Detail obchodu obsahuje?
Řazení obchodů ve výpisu
Podle průzkumů Heureky mají při výběru e‑shopu největší vliv recenze a texty. Proto je nově ve výpisu obchodů zviditelněna možnost přechodu do recenze obchodu. V novém vzhledu jsou obchody zároveň řazeny podle hodnocení. Heureka tím zákazníkům hodlá poskytovat co největší množství informací pro jejich správné rozhodování.
Levý sloupec
Detail obchodu získává novou strukturu. Z důvodu větší přehlednosti se informace o celkovém hodnocení, barvě certifikátu, způsobech platby či kontaktech na e‑shop stěhují do levého sloupce. Tento sloupec také obsahuje informace, které místo předchozích nenázorných hvězdiček nahradila konkrétní data, jako např. doba dodání u jednotlivých recenzí.
Upravená záložka
Kromě přehledného levého sloupce získává Detail obchodu také upravenou záložku, která poskytuje informace o recenzích, výdejních místech a diskuzi.
Recenze
Na zobrazování recenzí klade v novém vzhledu Heureka velký důraz. Zejména jejich řazení bylo zpřehledněno tak, aby nakupující získali co nejvíce informací, které usnadní jejich rozhodování. Z ověřených recenzí se také velice snadno prokliknete do částí pozitivních a negativních recenzí. Veškeré názory ostatních nakupujících vám tak budou okamžitě po ruce.
Výdejní místa
Staré části Informace a Pobočky z původní záložky byly sloučeny do záložky Výdejní místa. Od nynějška v ní najdete funkci geolokace, která umožňuje zobrazení výdejen v okolí uživatele. Heureka také slibuje, že do záložky Výdejní místa postupně přidá další informace, např. informace o cenách dopravy atd.
Diskuze
Také záložka Diskuse prošla úpravami. Řazení příspěvků zde je zpřehledněné a přibyla možnost reagovat do vláken stejně jako např. na sociálních sítích.
Mergado získalo beta verzi Detailu obchodu k jejímu ohodnocení. Vývoj této stránky jsme si tak mohli sami dobře otestovat. Můžeme proto říct, že nový Detail obchodu s příklonem k větší přehlednosti a responzivitě velmi vítáme. A věříme, že bude uživatelům dobrým pomocníkem a e‑shopům tím pomůže získat větší množství konverzí.

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.
Komentáře
Dobrý den, jsme rádi, že vám náš článek pomohl osvětlit, co se na Heurece děje. Níže v tomto štítku najdete další relevantní články o dění na největším českém zbožáku. S otázkami na přidávání či odstraňování funcionalit doporučujeme kontaktovat podporu Heureky: podpora@heureka.cz.
Díky, zkusím.
Aha, tak tady je vysvětlení, proč mi Heuréka přijde poslední dobou tak divná. Zajímavé je, že nový vzhled se aktivoval jen na jednom z mých počítačů. Považuji jej každopádně za krok zpět a házení klacků pod nohy uživatelům počítačů v duchu současného hesla “všechno na výšku”. No nic, to jen tak pro pořádek. Mimochodem máte v plánu vrátit tlačítko “Přidat ke srovnání” na kartu výrobku, nebo jej hodláte ponechat už jen ve výpisu hledání?