Heureka v novém: nový vzhled Detailu obchodu

V úterý Heureka zavedla nový vzhled stránky Detail obchodu. Po změně vzhledu uživatelského účtu je to tak její další krok k responzivnějšímu vzezření webu Heureky. Inspirovaný rozsáhlými uživatelskými průzkumy se tak nový Detail obchodu stává přehlednějším a nabízí více zboží, o které mají uživatelé skutečný zájem. A co nového tedy Detail obchodu obsahuje?

Řazení obchodů ve výpisu

Podle průzkumů Heureky mají při výběru e-shopu největší vliv recenze a texty. Proto je nově ve výpisu obchodů zviditelněna možnost přechodu do recenze obchodu. V novém vzhledu jsou obchody zároveň řazeny podle hodnocení. Heureka tím zákazníkům hodlá poskytovat co největší množství informací pro jejich správné rozhodování.

Srovnání vzhledu výpisu e-shopů. Vlevo starý rozcestník. Vpravo nový vzhled. Zdroj: blog.heureka.cz

Levý sloupec

Detail obchodu získává novou strukturu. Z důvodu větší přehlednosti se informace o celkovém hodnocení, barvě certifikátu, způsobech platby či kontaktech na e-shop stěhují do levého sloupce. Tento sloupec také obsahuje informace, které místo předchozích nenázorných hvězdiček nahradila konkrétní data, jako např. doba dodání u jednotlivých recenzí.

Nový vzhled Detailu obchodu s informacemi v levém sloupci. Zdroj: heureka.cz

Upravená záložka

Kromě přehledného levého sloupce získává Detail obchodu také upravenou záložku, která poskytuje informace o recenzích, výdejních místech a diskuzi.

Nová záložka. Zdroj: heureka.cz

Recenze

Na zobrazování recenzí klade v novém vzhledu Heureka velký důraz. Zejména jejich řazení bylo zpřehledněno tak, aby nakupující získali co nejvíce informací, které usnadní jejich rozhodování. Z ověřených recenzí se také velice snadno prokliknete do částí pozitivních a negativních recenzí. Veškeré názory ostatních nakupujících vám tak budou okamžitě po ruce.

Nový vzhled záložky Recenze. Zdroj: heureka.cz

Výdejní místa

Staré části Informace a Pobočky z původní záložky byly sloučeny do záložky Výdejní místa. Od nynějška v ní najdete funkci geolokace, která umožňuje zobrazení výdejen v okolí uživatele. Heureka také slibuje, že do záložky Výdejní místa postupně přidá další informace, např. informace o cenách dopravy atd.

Nový vzhled záložky Výdejní místa. Zdroj: heureka.cz

Diskuze

Také záložka Diskuse prošla úpravami. Řazení příspěvků zde je zpřehledněné a přibyla možnost reagovat do vláken stejně jako např. na sociálních sítích.

Nový vzhled záložky Diskuze. Zdroj: heureka.cz

Mergado získalo beta verzi Detailu obchodu k jejímu ohodnocení. Vývoj této stránky jsme si tak mohli sami dobře otestovat. Můžeme proto říct, že nový Detail obchodu s příklonem k větší přehlednosti a responzivitě velmi vítáme. A věříme, že bude uživatelům dobrým pomocníkem a e-shopům tím pomůže získat větší množství konverzí.

Přidat komentář