Heureka opět vyhlašuje soutěž ShopRoku

Přemýšlíte, jak změřit kvality vašeho e-shopu s konkurencí a upozornit tak na sebe další zajímavou cestou? Heureka letos už po deváté vyhlašuje soutěž ShopRoku, která oceňuje nejlepší české e-shopy.

Soutěž bude probíhat od prosince 2017 do února 2018, udílet se budou tři typy cen v desítkách specializovaných kategoriích, o jejichž vítězích rozhodne odborná porota i reální zákazníci. Vyhlášení soutěže proběhne 22. března v Praze.

Cena kvality

V administraci Heureky se od 1. prosince do 31. ledna můžete přihlásit a zvolit si svoji kategorii v Ceně kvality, která dlouhodobě oceňuje práci e-shopů v uplynulém roce a spokojenost zákazníků na základě hodnocení jejich nákupů. E-shopy se službou Ověřeno zákazníky, které jsou i držiteli certifikátu této služby, se zde spolu utkají v 13 hlavních kategoriích, z jejichž laureátů bude vyhlášen absolutní vítěz Ceny kvality. Ten byl minulý rok vybrán ze čtyř miliónů vyplněných dotazníků spokojenosti Ověřeno zákazníky.

Cena popularity

Vynést svůj oblíbený e-shop na vítězné příčky mohou všichni internetoví uživatelé, kteří v Ceně popularity svými hlasy rozhodnou o vítězích taktéž v 13 hlavních kategoriích, které si obchody v administraci Heureky zvolí podle druhu jimi nabízeného sortimentu. Hlasování široké veřejnosti startuje 1. prosince a končí 28. února.

Cena Heureky

Nejzajímavější e-shop na českém trhu. O získání tohoto statusu rozhodne odborná porota složená z předních osobností českého e-commerce v rámci Ceny Heureky, která upozorňuje na zajímavé a originální e-shopy, často s nějakým sociálním přesahem nebo silným příběhem.

Hlavním cílem, který si Heureka pořádáním soutěže ShopRoku klade, je „odměnit e-shopy za jejich celoroční práci a ukázat tak zákazníkům, ve kterých e-shopech mají jistotu, že nabízejí ty nejlepší služby na českém trhu,“ shrnuje na blog.heureka.cz podstatu soutěže Tomáš Braverman, ředitel Heureky.

Chete se něco přiučit od vaší konkurence a stát se opět o něco lepšími? Myslíte, že vaše vítězství by mohlo být důležitým milníkem ve vašem podnikání? Přišel letos ten pravý čas to vyzkoušet? Pokud odpovídáte ano, neváhejte a přihlaste svůj e-shop na ShopRoku 2017.

Přidat komentář