Heureka opět vyhlašuje soutěž ShopRoku

Článek zveřejněn 06. 11. 2017
| 2 minuty čtení

Přemýšlíte, jak změřit kvality vašeho e‑shopu s konkurencí a upozornit tak na sebe další zajímavou cestou? Heureka letos už po deváté vyhlašuje soutěž ShopRoku, která oceňuje nejlepší české e‑shopy.

Soutěž bude probíhat od prosince 2017 do února 2018, udílet se budou tři typy cen v desítkách specializovaných kategoriích, o jejichž vítězích rozhodne odborná porota i reální zákazníci. Vyhlášení soutěže proběhne 22. března v Praze.

Cena kvality

V administraci Heureky se od 1. prosince do 31. ledna můžete přihlásit a zvolit si svoji kategorii v Ceně kvality, která dlouhodobě oceňuje práci e‑shopů v uplynulém roce a spokojenost zákazníků na základě hodnocení jejich nákupů. E‑shopy se službou Ověřeno zákazníky, které jsou i držiteli certifikátu této služby, se zde spolu utkají v 13 hlavních kategoriích, z jejichž laureátů bude vyhlášen absolutní vítěz Ceny kvality. Ten byl minulý rok vybrán ze čtyř miliónů vyplněných dotazníků spokojenosti Ověřeno zákazníky.

Cena popularity

Vynést svůj oblíbený e‑shop na vítězné příčky mohou všichni internetoví uživatelé, kteří v Ceně popularity svými hlasy rozhodnou o vítězích taktéž v 13 hlavních kategoriích, které si obchody v administraci Heureky zvolí podle druhu jimi nabízeného sortimentu. Hlasování široké veřejnosti startuje 1. prosince a končí 28. února.

Cena Heureky

Nejzajímavější e‑shop na českém trhu. O získání tohoto statusu rozhodne odborná porota složená z předních osobností českého e‑commerce v rámci Ceny Heureky, která upozorňuje na zajímavé a originální e‑shopy, často s nějakým sociálním přesahem nebo silným příběhem.

Hlavním cílem, který si Heureka pořádáním soutěže ShopRoku klade, je „odměnit e‑shopy za jejich celoroční práci a ukázat tak zákazníkům, ve kterých e‑shopech mají jistotu, že nabízejí ty nejlepší služby na českém trhu,“ shrnuje na blog.heureka.cz podstatu soutěže Tomáš Braverman, ředitel Heureky.

Chete se něco přiučit od vaší konkurence a stát se opět o něco lepšími? Myslíte, že vaše vítězství by mohlo být důležitým milníkem ve vašem podnikání? Přišel letos ten pravý čas to vyzkoušet? Pokud odpovídáte ano, neváhejte a přihlaste svůj e‑shop na ShopRoku 2017.

Napsal / Lukáš Horák / 06. 11. 2017

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.