Potřebujete pomoct s výběrem dárků? Zboží.cz vám dodá inspiraci

Oslava zlaté svatby vašich prarodičů je pomalu za dveřmi a vy jste jim stále nevybrali vhodný dárek. Tipy přátel nejsou to pravé a vy stále čekáte na inspiraci. Omluvíte se z oslavy a zůstanete raději doma? A nebo si necháte poradit?

Oslava zlaté svatby vašich prarodičů je pomalu za dveřmi a vy jste jim stále nevybrali vhodný dárek. Tipy přátel nejsou to pravé a vy stále čekáte na inspiraci. Omluvíte se z oslavy a zůstanete raději doma? A nebo si necháte poradit? S tím druhým vám totiž nově pomůže Zboží.cz.

Web Zboží.cz nabízí uživatelům víc než kdy dřív. Od dubna vám umí poradit, jaké výrobky vybrat pro své blízké i pro sebe. A pro radu není potřeba chodit daleko. Podněty a nápady na zboží, se kterým se určitě strefíte, najdete rovnou na domovské stránce Zboží.cz a v sekcích DárkovníčekInspirace.

Inspirace, kam se podíváte

Top vybrané produkty na vás čekají už na domovské stránce Zboží.cz. Ta kromě nich nabízí množství bannerů, které vás nasměrují do sekcí Inspirace, Dárky a Kolekce.

Přepracovaná stránka Dárkovníček vás zahrne návrhy na dárky pro příležitosti různého druhu. Pokud nevíte, co pořídit oslavencům narozenin, svatebčanům či jubilantům významných událostí, stačí rozkliknout příslušnou část. Najdete zde spoustu neotřelých, trendy výrobků či aktuálního a sezónního zboží.

I nově vytvořená záložka Inspirace je napěchovaná nápady na nákup. Obsahuje kolekce oblíbených produktů z tematických kategorií, sezonní novinky, trendy a další různorodé výrobky. V jarním období se tým Zboží.cz zaměřil na výběr produktů, které využijete venku. Je to především zahradní vybavení, móda, autodoplňky či foto technika.

Zboží.cz se už nesoustředí jen na zjednodušování nákupních procesů. Rozšířením o tipy, co pořídit, a dárkové poradenství se tak kromě místa, na němž se nakupuje, stává i prostorem, který své zákazníky inspiruje. Chcete vědět, jaké další novinky Zboží.cz v nedávné době představilo? Navštivte toto téma.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.