Jak využít Feed Image Editor pro Black Friday a Cyber Monday

Lukáš Horák
20. 11. 2017
2 minuty čtení
Jak využít Feed Image Editor pro Black Friday a Cyber Monday

Black Friday a Cyber Monday se nezadržitelně blíží. Některé e‑shopy se tuto událost rozhodly využít nejen v období 24. a 27. listopadu a protáhnou ji na celý týden. Jestli jste se také rozhodli zapojit, můžete využít aplikaci Feed Image Editor, která vám pomůže zviditelnit vaše produkty.

Black Friday a Cyber Monday se nezadržitelně blíží. Některé e‑shopy se tuto událost rozhodly využít nejen v období 24. a 27. listopadu a protáhnou ji na celý týden. Jestli jste se také rozhodli zapojit, můžete využít aplikaci Feed Image Editor, která vám pomůže zviditelnit vaše produkty.

Aplikace Feed Image Editor funguje jako nástroj pro úpravu produktových obrázků pro zbožové vyhledávače. Pokud inzerujete na Facebooku nebo na jiném srovnávači cen, určitě víte, že obrázek prodává a měl by co nejvíce zaujmout. Díky této aplikaci nejenže upravíte velikost obrázku, ale můžete ho různě umísťovat nebo jím rotovat. Pro facebookovou produktovou reklamu můžete také využít sadu připravených šablon a nebo si vytvořit vlastní.

Jestliže jste se do akcí Black Friday a Cyber Monday rozhodli zapojit, určite přivítáte už předchystané štítky. Díky nim více upozorníte na svoje zboží a slevy spojené s těmito akcemi.

A jak tedy štítky využít?

Abyste svoji inzerci dobře přichystali, stačí pár kroků:

1. V Mergadu uděláte výběr produktů, na něž chcete samolepky aplikovat.

2. Přejdete do aplikace Feed Image Editor a dáte vytvořit šablonu.

3. Vyberete vámi vytvořený výběr produktů.

4. Vyberete formát obrázku.

5. Z výběru samolepek vezmete první, který je připravený pro Black Friday a Cyber Monday.

6. Podle potřeby vyberete tu šablonu, která se vám nejvíce líbí, a umístíte ji.

7. V nasledujícím kroku uložíte název šablony.

8. Dáte aplikovat.
 

Chtěli byste na Black Friday a Cyber Monday využít další Mergadovy aplikace? Pokud ano, o možnostech jejich využití vám více poví tento článek.

Jestliže potřebujete poradit, neváhejte se obrátit na naši podporu, či napsat do fóra!

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.