Na letošní MergadoFest přijal David Cikánek z Expanda pozvání nejen jako spíkr, ale i jako host studia MergadoTV. V rozhovoru nám odpověděl na mnoho důležitých otázek na téma vstupu e-shopů na Amazon marketplace. Zvažujete, že začnete prodávat přes toto globální tržiště? Zvažujete, že začnete prodávat přes toto globální tržiště? Pusťte si rozhovor s Davidem – poznáte lépe prostředí Amazonu.
V rozhovoru se dozvíte:
00:10 Čím se zabývá firma Expando a jaká je v ní Davidova pozice?
01:24 Jak v Expandu vnímají téma příchodu Amazonu do ČR?
03:12 Proč je dobré na Amazonu obchodovat?
04:47 Je pro e-shop těžké začít prodávat na Amazonu?
05:58 V čem je fungování e-shopu na Amazonu úplně jiné oproti klasickým zbožákům?
07:05 Jaká je komunikace s Amazonem?
08:51 Jaké způsoby lze využít, aby propisování nabídky na Amazonu fungovala co nejlépe?
10:56 Jak dlouho Expando pracuje s Amazonem?
12:31 Jaký největší fail se týmu Expanda na Amazonu stal?
14:43 Jak se změnil Amazon za posledních několik let?
16:18 Kontroluje Amazon zákaznickou podporu e-shopů?
18:12 Doporučuje David naskladnit si zboží na Amazonu?
19:50 Jakou úlohu na Amazonu zastává tzv. Buy Box?
21:15 Jak se dostat na první stránku nabídky na Amazonu?
22:38 Co bývají nejčastější chyby listingu produktů?
24:05 Pokud e-shop není na první straně zobrazených produktů, nakoupí u něj zákazník?
25:28 Co David doporučuje e-shopům před vstupem na Amazon?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Přidat komentář