MergadoFest 19 – Rozhovor s Michalem Buzkem, Heureka

Lukáš Horák
15. 10. 2019
1 minuta čtení
MergadoFest 19 – Rozhovor s Michalem Buzkem, Heureka

Analytická data jsou pro Mergado důležitá potrava. Proto vždycky přivítáme možnost popovídat si o novinkách v datovém ubírání zbožáků s jejich specialisty. Na MergadoFestu19 jsme moc rádi přivítali Michala Buzka, který v přednášce představil změny v datových reportech Heureky.

Analytická data jsou pro Mergado důležitá potrava. Proto vždycky přivítáme možnost popovídat si o novinkách v datovém ubírání zbožáků s jejich specialisty. Na MergadoFestu19 jsme moc rádi přivítali Michala Buzka, který v přednášce představil změny v datových reportech Heureky. Toto téma jsme společně rozvedli v rozhovoru pro MergadoTV.

V rozhovoru se dozvíte:

00:16 Jak dlouho Michal pracuje v datovém oddělení Heureky?

00:29 Co ho zajímá na datové analytice?

02:05 Jak dokáže využívání datových reportů zlepšit vztahy s klienty?

03:36 Jak Heureka získává zpětnou vazbu o kvalitě datových reportů?

04:48 Co přináší nové reporty v sekci Statistiky Heureky?

09:29 Jak nové datové reporty využívají e‑shopy a značky?

11:32 Umí svým klientům Heureka vytvořit i reporty na míru?

12:45 Existuje nápověda pro používání datových reportů?

15:32 Jak probíhalo založení Heureka Group a jaký vliv mělo na datovou integraci skupiny?

18:42 Překvapilo něco Michala při práci s daty ze zahraničních zbožáků Heureka Group?

19:52 Co připravuje analytické oddělení Heureky do budoucna?

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.