MergadoFest 19 – Dostaňte víc z Heureky pomocí dat, Michal Buzek / Heureka

Michal Buzek pracuje v analytickém oddělení Heureky. Na MergadoFestu 2019 ukázal, co za informace je v datových reportech Heureky a jak s nimi pracovat. Chcete pochopit, co vám v inzerci na Heurece funguje a co ne? Na co se zaměřit a co do budoucna zlepšit? Načerpejte inspiraci ze záznamu Michalovy přednášky.

V přednášce se dozvíte:

00:58 Jaký je datový směr Heureky?

02:54 Co na Heurece funguje a co ne?

04:25 Co umí Přehled o výkonu a nákladech?

06:00 Jak pracovat s daty Přehledu o výkonu a nákladech?

10:30 Jak funguje měření konverzí Heureky oproti Google Analytics?

15:56 Jak Heureka v poslední době pracovala na lepší spárovanosti produktů?

19:20 Jaké jsou výhody používání aplikace Pairing Bear pro párování produktů na Heurece?

20:47 Jak Heureka mapuje, co lidé nakupují online, a co z těchto dat zjistíte?

27:38 Jak Heureka přistupuje ke customizované segmentaci dat?

29:01 Umí Heureka vyhodnotit také vliv kampaně na prodej produktu?

30:28 Jak chce Heureka pomoct e-shopům zjistit, na co by se měly zaměřit?

37:44 Co Heureka Group chystá v analytickém nástroji pro data z regionů?

 

Nahlédněte do Michalovy prezentace:

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity

Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e-shopů nejen na Slovensku.

05.12.2019
Mějte jasno v povinných parametrech na Heurece

Vánoční sezóna nakračuje ke svému vrcholu a pro každého e-shopaře je aktuálně prioritou bezchybný feed. Jedny z nejdůležitějších elementů, kde je třeba si ohlídat jejich správné naplnění, jsou parametry produktů. Na Heurece jsou povinnou součástí většiny produktů a hrají stěžejní roli párování.

04.12.2019
Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled

Jedním z nejdůležitějších kroků pro e-shopaře na Heurece je mít správně uvedené všechny informace v názvech produktů. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani nezobrazí v kategorii.

03.12.2019

Přidat komentář