MergadoFest 19 – Dostaňte víc z Heureky pomocí dat, Michal Buzek / Heureka

Michal Buzek pracuje v analytickém oddělení Heureky. Na MergadoFestu 2019 ukázal, co za informace je v datových reportech Heureky a jak s nimi pracovat. Chcete pochopit, co vám v inzerci na Heurece funguje a co ne? Na co se zaměřit a co do budoucna zlepšit? Načerpejte inspiraci ze záznamu Michalovy přednášky.

V přednášce se dozvíte:

00:58 Jaký je datový směr Heureky?

02:54 Co na Heurece funguje a co ne?

04:25 Co umí Přehled o výkonu a nákladech?

06:00 Jak pracovat s daty Přehledu o výkonu a nákladech?

10:30 Jak funguje měření konverzí Heureky oproti Google Analytics?

15:56 Jak Heureka v poslední době pracovala na lepší spárovanosti produktů?

19:20 Jaké jsou výhody používání aplikace Pairing Bear pro párování produktů na Heurece?

20:47 Jak Heureka mapuje, co lidé nakupují online, a co z těchto dat zjistíte?

27:38 Jak Heureka přistupuje ke customizované segmentaci dat?

29:01 Umí Heureka vyhodnotit také vliv kampaně na prodej produktu?

30:28 Jak chce Heureka pomoct e-shopům zjistit, na co by se měly zaměřit?

37:44 Co Heureka Group chystá v analytickém nástroji pro data z regionů?

 

Nahlédněte do Michalovy prezentace:

 

Mohlo by vás zajímat:

MergadoFest 19 – Rozhovor s Michalem Buzkem, Heureka

Analytická data jsou pro Mergado důležitá potrava. Proto vždycky přivítáme možnost popovídat si o novinkách v datovém ubírání zbožáků s jejich specialisty. Na MergadoFestu19 jsme moc rádi přivítali Michala Buzka, který v přednášce představil změny v datových reportech Heureky.

15.10.2019
Nová Heureka Group vám pomůže s expanzí

Heureka v minulých týdnech udělala velkou změnu. Je jí vznik nové entity Heureka Group a.s., která bude zastřešovat aktivity devíti evropských trhů. Od října také připravuje nový cenník provizí z Heureka Košíku a upravuje požadavky na parametry. Pojďme si říct, co všechno pro vás tyto změny znamenají.

08.10.2019
Zbavte se častých chyb v XML feedu

Chcete využívat Mergado efektivně, ale narážíte na opakující se překážky? Minulý článek vám přinesl tipy na nejčastější úpravy feedu. V nasledujících řádcích se podíváme na časté chyby, jakými jsou např. prázdný element MANUFACTURER, anebo chybějící identifikátor v Google Nákupech.

02.10.2019

Přidat komentář