MergadoFest 19 se vydal po cestách budoucnosti e‑commerce

Článek zveřejněn 20. 09. 2019
| 3 minuty čtení

Atmosféra včerejšího MergadoFestu se nám do těchto řádků nepodaří přenést na sto procent. I tak se vám pokusíme co nejvíce přiblížit, jak podle nás MergadoFest vypadal. Ano, nemáme odstup. Ale přesto chceme říct, že to byl perfektní den plný nových informací, networkingu a vzájemné inspirace, za který všem zúčastněným děkujeme.

Život e‑shopaře není jen byznys, ale i zábava

Ranní registrace a první šálky kávy otevřely třetí ročník dvorní události Mergada. Sousední klub Mersey v průběhu dne hostil šest přednášek. O samotný start se nepostaral nikdo jiný než náš náčelník, Michal Janík, který zhodnotil uplynulý rok Mergada a ukázal, kam naše služba hodlá směřovat. Účastníci se po společné snídani rozdělili do workshopových místností, které po celý den hostily na desítku spíkrů. Prostory našich kanceláří se na jeden den proměnily v prostředí e‑commerce události se vším, co k ní patří. Dopolední koloběh prezentací s příjemně uvolňujícími přestávkami a společným obědem plynule přešel do odpoledního nadupaného programu ve všech přednáškových místnostech.

Bidding Fox zastupoval spíkr Jirka Guňka, který na čtyřech různých workshopech představil princip biddingové strategie a image marketing. Lišáci Dominika PostavováMartin HrnčířNekavárně předvedli potenciál reportu konkurence a jeho výhody pro každého uživatele aplikace Bidding Fox.

Automatizace je tématem současnosti

Na MergadoFestu jsme hovořili o spoustě důležitých témat, kterým se v současnosti věnuje mnoho značek a agentur pracujících v e‑commerce prostoru. Jedním z hlavních témat byla automatizace, která už v e‑shopařském prostředí začíná míchat kartami.

Na konferenci o automatizaci mluvil Václav Trunec ze společnosti Samba.ai. Ve své prezentaci shrnul několik důležitých poznatků o blížícím se období, kdy datové feedy začnou být vytlačovány do pozadí. Adam Funiok z agentury Proficio se věnoval automatickému biddingu, který s sebou přináší výhody i nevýhody. V přednášce poskytl mnoho zajímavých tipů, podle kterých by si marketéři a e‑shopaři měli vybrat ten nejsprávnější biddovací automat.

David CikánekExpanda přiblížil úskalí prodeje na Amazonu. Jeho myšlenky vám zprostředkujeme i v rámci rozhovoru, který vám brzo zveřejníme na Mergado TV. Katka Nejedlá seznámila účastníky s náležitostmi kvalitního feedu pro inzerci prostřednictvím Zboží.cz. Jak pracovat s reporty na Heurece, ukázal Michal Buzek, který také stihl interview před naší kamerou.

Být v obraze je nutnost

Stage Bidding Fox patřil workshopům Petera Gyureho z agentury Unikum a naší specialistce na polský trh Anně Grzelczak. Petr zaujal přednáškou o DSA segmentaci pomocí Mergada. Anna workshopem o marketingových strategiích při expanzi do zahraničí. O další vstup se postarala Evelin Kissová ze slovenské agentury ui42 digital, která nabídla několik praktických tipů pro vyhodnocování kampaní na zbožových srovnávačích.

Inspiraci přinesli také spíkři z agentury BESTETO. Vláďa Trevisan zaměřil pozornost na Google AnalyticsPatrik Němec předvedl, jak optimalizovat výkonnostní kampaně díky Mergadu. Domácí tým v zastoupení Luďka VolejníkaMichala Janíka zaujal tématy regulárních výrazů, naší nejčerstvější novinkou – makry v Mergadu, a vylepšeními z dílny Bidding Fox Elements.

O všech oblastech se výrazně diskutovalo, nálada se k večeru měnila na neformální a nabitý den zakončila afterparty s místním vínem, pivem a hudbou. Zatím jsme zaznamenali mnoho pozitivní zpěné vazby a pevně věříme, že se nám kolegy z branže podařilo navnadit i na příští ročník.

Chceme poděkovat spíkrům za poutavé prezentace, účastníkům za originální atmosféru a všem, kdo nám pomohli připravit akci, která měla smysl. Byli jste včera na MergadoFestu? Líbil se vám? Co byste chtěli jinak? Jako obvykle jsme si pro vás přichystali dotazníky a budeme rádi, když nám zašlete vaši zpětnou vazbu. Díky a příští rok zase na MergadoFestu!

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Petra Marková / 20. 09. 2019

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování. 

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.