MergadoFest 19 se vydal po cestách budoucnosti e-commerce

Atmosféra včerejšího MergadoFestu se nám do těchto řádků nepodaří přenést na sto procent. I tak se vám pokusíme co nejvíce přiblížit, jak podle nás MergadoFest vypadal. Ano, nemáme odstup. Ale přesto chceme říct, že to byl perfektní den plný nových informací, networkingu a vzájemné inspirace, za který všem zúčastněným děkujeme.

Život e-shopaře není jen byznys, ale i zábava

Ranní registrace a první šálky kávy otevřely třetí ročník dvorní události Mergada. Sousední klub Mersey v průběhu dne hostil šest přednášek. O samotný start se nepostaral nikdo jiný než náš náčelník, Michal Janík, který zhodnotil uplynulý rok Mergada a ukázal, kam naše služba hodlá směřovat. Účastníci se po společné snídani rozdělili do workshopových místností, které po celý den hostily na desítku spíkrů. Prostory našich kanceláří se na jeden den proměnily v prostředí e-commerce události se vším, co k ní patří. Dopolední koloběh prezentací s příjemně uvolňujícími přestávkami a společným obědem plynule přešel do odpoledního nadupaného programu ve všech přednáškových místnostech.

Bidding Fox zastupoval spíkr Jirka Guňka, který na čtyřech různých workshopech představil princip biddingové strategie a image marketing. Lišáci Dominika Postavová a Martin Hrnčíř v Nekavárně předvedli potenciál reportu konkurence a jeho výhody pro každého uživatele aplikace Bidding Fox.

Automatizace je tématem současnosti

Na MergadoFestu jsme hovořili o spoustě důležitých témat, kterým se v současnosti věnuje mnoho značek a agentur pracujících v e-commerce prostoru. Jedním z hlavních témat byla automatizace, která už v e-shopařském prostředí začíná míchat kartami.

Na konferenci o automatizaci mluvil Václav Trunec ze společnosti Samba.ai. Ve své prezentaci shrnul několik důležitých poznatků o blížícím se období, kdy datové feedy začnou být vytlačovány do pozadí. Adam Funiok z agentury Proficio se věnoval automatickému biddingu, který s sebou přináší výhody i nevýhody. V přednášce poskytl mnoho zajímavých tipů, podle kterých by si marketéři a e-shopaři měli vybrat ten nejsprávnější biddovací automat.

David Cikánek z Expanda přiblížil úskalí prodeje na Amazonu. Jeho myšlenky vám zprostředkujeme i v rámci rozhovoru, který vám brzo zveřejníme na Mergado TV. Katka Nejedlá seznámila účastníky s náležitostmi kvalitního feedu pro inzerci prostřednictvím Zboží.cz. Jak pracovat s reporty na Heurece, ukázal Michal Buzek, který také stihl interview před naší kamerou.

Být v obraze je nutnost

Stage Bidding Fox patřil workshopům Petera Gyureho z agentury Unikum a naší specialistce na polský trh Anně Grzelczak. Petr zaujal přednáškou o DSA segmentaci pomocí Mergada. Anna workshopem o marketingových strategiích při expanzi do zahraničí. O další vstup se postarala Evelin Kissová ze slovenské agentury ui42 digital, která nabídla několik praktických tipů pro vyhodnocování kampaní na zbožových srovnávačích.

Inspiraci přinesli také spíkři z agentury BESTETO. Vláďa Trevisan zaměřil pozornost na Google Analytics a Patrik Němec předvedl, jak optimalizovat výkonnostní kampaně díky Mergadu. Domácí tým v zastoupení Luďka Volejníka a Michala Janíka zaujal tématy regulárních výrazů, naší nejčerstvější novinkou – makry v Mergadu, a vylepšeními z dílny Bidding Fox Elements.

O všech oblastech se výrazně diskutovalo, nálada se k večeru měnila na neformální a nabitý den zakončila afterparty s místním vínem, pivem a hudbou. Zatím jsme zaznamenali mnoho pozitivní zpěné vazby a pevně věříme, že se nám kolegy z branže podařilo navnadit i na příští ročník.

Chceme poděkovat spíkrům za poutavé prezentace, účastníkům za originální atmosféru a všem, kdo nám pomohli připravit akci, která měla smysl. Byli jste včera na MergadoFestu? Líbil se vám? Co byste chtěli jinak? Jako obvykle jsme si pro vás přichystali dotazníky a budeme rádi, když nám zašlete vaši zpětnou vazbu. Díky a příští rok zase na MergadoFestu!

 

Mohlo by vás zajímat:

Shopcamp si drží úroveň kvalitní konference

Obuj se do toho. Tak zněl slogan na uvítacích ponožkách, kterými byli při příchodu obdarováni účastníci šestého ročníku Shopcampu. Další povedený ročník této oblíbené konference umožnil setkání mnoha nadšených e-shopařů a odborníků na e-commerce a přinesl tak jedinečnou atmosféru.

18.09.2019
Mergado devs učí ženy Python

Jste po škole nebo po mateřské a chcete do svého životopisu přidat znalost programování? Nebo vás prostě zajímá naučit se něco nového a užitečného? Takové možnosti nabízí Pyladies – mezinárodní projekt, který učí ženy pracovat s programovacím jazykem Python. Jedni z brněnských lektorů Pyladies jsou vývojáři Mergada.

22.08.2019
Nekonference 2019: Cizí faily vás poučí bezbolestně

Chybami se člověk učí. Tak proč se nepoučit z chyb někoho jiného, odnést si z nich to nejlepší a ušetřit si starosti (a častokrát i peníze)? Takto přemýšlela agentura BESTETO při organizaci osmého ročníku Nekonference, která svým účastníkům pomohla poučit se z failů lidí z e-commerce.

07.06.2019

Komentáře

Hezký den, budou někde prezentace z přednášek? (Video, PowerPoint) Děkuji za info.

Miroslav Sedlák/Sobota, 21. Září 2019 - 9:21

Velké díky pořadatelkám & pořadatelům. Velké díky i spíkerkám & spíkrům.

Odvedli jste super práci.

Děkuji.

 

PS: kdo nebyl, nechť truchlí. Já osobně trávím dojmy z akce ještě tři dny po ní. A tipuji, že nebudu sám. V dobrém :-)

Michal Janík (admin)/Neděle, 22. Září 2019 - 22:10

Přidat komentář