MergadoFest 19

MergadoFest bude! Na podzim se v Brně setkáme na třetím ročníku e-commerce konference MergadoFest 2019.

Hlavním tématem letošního roku je automatizace v e-commerce. Můžete se těšit na mnoho zajímavých spíkrů, kteří vám představí svoje postřehy a tipy, které se týkají automatizování různých procesů v e-commerce branži.

Kdy a kde?

Zapište si do kalendáře: 19. 9. 2019 v Brně od 9:00 do 16:30. Připravené budou tři hlavní přednášky, na které se není potřeba registrovat. Mimo těchto přednášek budou připravené workshopy a malé přednášky s omezenou kapacitou, na které se už bude třeba přihlásit. Bude jich 11 a některé se i zopakují. V pauze mezi velkými přednáškami tedy poběží cca 6 workshopy/přednášky zároveň.

Tak jako vloni se budou hlavní přednášky odehrávat v klubu Mersey, se kterým Mergado sousedí. Malé workshopy a přednášky budou v našich kancelářích, které na tuto událost přizpůsobíme.

Co?

Čekají vás přednášky a workshopy o automatizaci, Mergadu, DSA kampaních, Amazonu a dalších oblastech online marketingu. Vedle přednášek a workshopů bude opět dost času na povídání a setkávání u kafe či čaje. Prostě další inspirativní den před náročným předvánočním obdobím, kde můžete načerpat energii, nové nápady i kontakty.

Po skončení oficiálního programu se na vás těšíme na afterparty, která se bude nést v neformálním duchu v naší Nekavárne s hudbou a dobrým pivem.

Přednášky a workshopy

Potřebujete rychle pokrýt Váš sortiment (nebo jeho část) reklamami v Google Ads tak, aby byly efektivní a zároveň co nejrelevantnější? Odpověď je DSA.
Pomocí Mergado si představíme několik možností, jak dostat do DSA Feedu užitečná data, pro pokročilou segmentaci.  

Zcela nové možnosti do feed marketingu přinesla aplikace Bidding Fox Elements. Tedy data, které přidala letos v létě, určitě. Ukážu ti nová data, jak s nimi pracovat a příklady použití v praxi. Ukážeme si, jak je využít v biddingu, opravě dat pro PPC i další reklamy. Když jsem nápady z tohoto workshopu ukázal poprvé, panovalo pak v místnosti dlouhé ticho. “…Nad čím přemýšlíte?..”, ptal jsem se. “…Je to hustý. Pro klienty, kteří mají konkurenci, určitě…”, ozvalo se. Budu se snažit, aby tvůj názor po tomhle workshou byl podobný. Těším se na viděnou :)

*workshop určený pro pokročilé uživatele*

Hodil by se ti automat pro přeceňování? Tak si ho postav! Ukážu ti, jak využít nová data, která do Mergada letos v létě přinesly aplikace Bidding Fox a Bidding Fox Elements. Na jejich základě si “vyklikáme” nástroj pro automatické přeceňování. Ty uvidíš do jeho vnitřností a budeš si moci postavit svůj vlastní. Navíc přidám inovace, které budeš moci použít v biddingu a řízení kampaní vůbec. Workshop pojmeme jako tvůrčí dílnu. Cílem tedy bude objevovat, kutit, bastlit a diskutovat.
Těším se na shledání s tebou :)

*workshop určený pro pokročilé uživatele*

Na spíkerský můstek vyskočí kapitán celé naší skupiny. Složí účty za uplynulý rok – jaké vznikly nové funkce, co se podařilo, co méně. Ukáže plány na následující měsíce – funkce, které jsme nově uveřejnili, nebo je brzy spustíme. Upozorní na inovace, které by mohli přijmout marketingoví specialisté a rozšířit tak nabídku svých služeb. Vlastně to bude hodně důležitá přednáška. Zejména pokud chceš feed marketing dělat dobře!

Automatizace je poměrně často skloňovanou věcí, ale málokdo s ní umí pracovat pořádně. Pojďme se pobavit o tom, kdy má smysl u klienta spouštět automatický bidding, jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Ne vždy totiž automatický bidding funguje právě tak, jak bychom chtěli. Jaké jsou rozdíly mezi třemi hlavními bidovacími nástroji a je v pohodě říct klientovi, že nástroj nedoporučujete? To vše spolu probereme.

Ako stanoviť prvé kroky po registrácii do cenového porovnávača, koľko času investovať do opravy XML feedu ak nemáš konkurenciu alebo si značka, čo na porovnávačoch využiť vo svoj prospech a predbehnúť konkurenciu, čo sa oplatí automatizovať a ako vyhodnotiť úspešnosť tohto zdroja.

Neznáš reguláry? Bojíš se jich? Přijď se podívat na praktický workshop, kde vysvětlím základní značky používané v regulárních výrazech, ukážu jak regulární výrazy tvořím, kde je lze použít v Mergadu i mimo něj. Naučíš se základy, porozumíš principu a zjístíš, že regulár je kámoš. ;-)

Nová funkce Mergada na tvorbu maker je tu! Na workshopu si ukážeme, jak se makra tvoří, k čemu slouží a jak funguje sdílení maker. Budeme v budoucnu optimalizovat feedy jen pouhým spuštěním několika předchystaných maker?

Uvádět v XML feedu jen povinné tagy je sice nejjednodušší cesta, kterou se některé e-shopy vydávají. Otázkou je, zda si uvědomují, jak moc tímto ovlivňují svou kampaň, o která zobrazení přicházejí, a kteří zákazníci díky tomu nakupují u konkurence. Podíváme se také na to, jaké názvy položek je vhodné uvádět a jak pomocí názvů zajistit automatické napárování nabídky do produktu. Jako třešničku na dortu jsem si pro vás připravila mýty, které o fungování na Zboží.cz kolují.

Zajímá vás, jak lze využít různých variant datových feedů pro rychlé a efektivní rozesílání newsletterů? Jak lze propojit objednávku s konkrétním uživatelem a vytvořit tak newsletter na míru bez nutnosti manuálního zásahu? Na této přednášce vám představím systém Samba a povíme si, jaká data pro efektivní analýzu a chytrou personalizaci využívá.

Využíváte Mergado naplno? Na workshopu si připomene činnosti, o kterých by měl vědět každý PPC specialista při práci s Mergadem. Zaměříme se na výkonnost produktových kampaní a ukážeme si, jak je pomocí Mergada optimalizovat.

Ukážeme si jak automaticky napojit náklady z reklamních systémů Sklik, Facebook, Heureka, Zboží.cz a mnoho dalších ke zdrojům v Google Analytics. Připravíme si vlastní reporty přímo v GA i s výpočtem PNO a napojíme data do reportů v Google Data Studio.

V posledním roce Heureka inovovala některé starší reporty a přišla s novými. Michal ukáže, co v nich je za informace a jak s nimi pracovat, abyste mnohem lépe porozumněli tomu, jak vám Heureka (ne)funguje a kde je prostor pro případné zlepšení. Také prozradí, na co se můžete v datové oblasti těšit v blízké době

Jeff se sice rozvádí, ale přesto bude udávat tempo světového Ecommerce.
Amazon může být pro neznalce poměrně složitý a díky tomu můžete skončit tak, jako 19 z 20 prodejců, kteří amazon během prvního roku opustí.
Jaká data a feedy využít pro úspěčný a bezproblémový prodej na Amazonu? Ukážeme vám jak i tím nejjjednodušším feedem dokážete dělat obrat v desítkách tisíc eur během několika týdnů.

A brief introduction into building a marketing strategy for international expalnsion including crucial choices in regard to primary focus, determination of target customer, channel strategy, brand positioning, and creation of an operating model.

Když chcete inzerovat na vyhledávačích zboží, musíte dodržovat jejich podmínky, jak má XML feed vypadat. A to již jistě zvládnete. Ale co obrázky k produktům. Jak zjistit v celém sortimentu, kde jsou stejné obrázky, kde jsou malé a kde nejsou vůbec i když se tváří, že jsou? Tohle a další si ukážeme během workhsopu pomocí aplikace Feed Image Editor. Nejlepší je, že se vám to bude hodit nejen pro zbožáky, ale také pro e-shop a další inzerci.

Pracujete s dynamickou reklamou, například na Facebooku a hodilo by sa vám do obrázku dostat cenu produktu? Chcete vědět, jak udělat zvlášť grafiku pro pánské a dámské produkty, nebo pracovat s jinými parametry? Chcete všem rovnou říct, že máte nejlepší cenu na trhu? Tak přijďte na workshop. Ukážeme si, jak pomocí aplikace Feed Image Editor upravit svou obrázkovou inzerci a co nejlépe ji využít.

Dozvíte se, jak funguje biddování pomocí Bidding Foxu a co je dobré udělat před nastavením první strategie. Co zkontrolovat za pár dní po nastavení a jaké jsou možnosti celé aplikace. Workshop bude klikací a pojatý jako vyhlídková jízda aplikací, ať máte po jeho skončení představu, jaké máte možnosti a jak nastavit první strategie bez tápání. Protože často ten první krok bývá to nejtěžší.

Zajímá vás, kdo je skutečný konkurent vašeho klienta či e-shopu? Jak si proti němu stojíte a kolik takových je? A to ne na základě pocitu, ale tvrdých dat z trhu? Využijte náš report konkurence. Dozvíte se, které produkty máte dražší nebo levnější, kde máte lepší a horší cenu dopravy atd. Na workshopu vám ukážeme, jak s tímto reportem pracovat a jak ho naplno využít. Vy si pak můžete na druhý den udělat vlastní analýzu a provést opatření.

Nastavte si, co má za vás Bidding Fox pohlídat během toho, co spíte. Nebo se věnujete jiným pracovním činnostem. Jestli se vám alespoň jednou stalo, že jste na průšvih přišli pozdě, víte, že to už nechcete zažít. Pokud se vám to ještě nestalo, tak si to pojistěte. Ukážu vám tipy co a jak si nastavit, aby se vám lépe spalo a BF za vás hlídal vše pro vás důležité nejen pro zbožáky

Co s sebou?

Bude se hodit notebook, abyste si mohli různá nastavení sami naklikat a případně něco na poznámky.

Za kolik?

Zadarmo. Chceme se potkávat a vyměňovat zkušenosti. Na událost je pouze třeba se registrovat a ulovit si místo na workshopu.

Internety

Wifi u nás samozřejmě je, ale ve větším počtu návštěvníků může být problém s připojením, proto se nebojte použít vlastní data. Pokud budete z MergadoFestu postovat na některou ze sociálních sítí, použijte náš hashtag #mergadofest19. Děkujeme.

Zeptej se!

Máte otázky k MergadoFestu? Mrkněte do fóra, jestli už je někdo neřeší tam, nebo napište na mergado@mergado.cz. Aktuální informace budeme zveřejňovat taky na FB události.

Pokud byste chtěli návštěvu MergadoFestu spojit s některým z našich školení, zde najdete jejich přehled.