ShopCamp 19 – Rozhovor s Adamem Funiokem, Proficio

Adam Funiok z agentury Proficio je náš bývalý kolega, e-commerce nadšenec a marketér s velkými zkušenostmi. Pokud se najde příležitost, vždycky si s ním rádi popovídáme o tom, co je nového u něj i v branži. Jedna z takových šancí se nám naskytla i na letošním ShopCampu. V rozhovoru pro Mergado TV jsme probrali podstatné otázky práce marketéra v agentuře Proficio a shrnuli rozdíly mezi inzercí na zbožácích v ČR, SR a zahraničí.

V rozhovoru se dozvíte:

0:48 Jaké jsou tři nejdůležitejší kroky marketéra při práci s novým klientem?

2:05 Proč je pro majitele e-shopů dobré platit si práci zbožových specialistů?

2:57 Jak si při práci pro klienty marketingoví odborníci rozdělují hodiny?

3:38 Jak často je podle Adama dobré kontrolovat nastavení inzerce?

5:37 S jakým sortimentem pracuje Adam nejradši a s jakým nejmíň rád?

6:36 Jsou nějaké zásadní rozdíly mezi českými a zahraničními zbožáky?

7:49 Co doporučuje e-shopům při cenotvorbě?

8:45 Jak probíhá správa inzerce na cizojazyčných zbožácích, je potřeba znát místní jazyk?

9:56 Jak je pro český/slovenský e-shop náročné expandovat do zahraničí?

11:12 Jak Adam vnímá téma příchodu Amazonu do ČR?

13:58 Na co by se podle Adama měly v nadcházejících měsících zaměřit e-shopy?

 

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

 

Mohlo by vás zajímat:

Poučte se z cizích failů s rozhovory z NEkonference19

Na letošní Nekonferenci se s námi několik marketingových specialistů podělilo o své faily. Tyto neúspěchy se staly cennými zdroji informací nejen pro ně, ale i pro návštěvníky NEkonference. V rozhovorech pro Mergado TV jsme témata jejich přednášek ještě rozvedli.

10.07.2019
Pusťte si rozhovory z MastersGate19

Na summitu MastersGate jsme se setkali s několika významnými osobnostmi slovenské e-commerce, se kterými jsme pořídili zajímavé rozhovory pro Mergado TV. Aby vám neutekly žádné informace, najdete je všechny pěkně pohromadě díky tomuto článku.

04.07.2019

Přidat komentář