ShopCamp 19 – Rozhovor s Adamem Funiokem, Proficio

Článek zveřejněn 24. 09. 2019
| 2 minuty čtení

Adam Funiok z agentury Proficio je náš bývalý kolega, e‑commerce nadšenec a marketér s velkými zkušenostmi. Pokud se najde příležitost, vždycky si s ním rádi popovídáme o tom, co je nového u něj i v branži. Jedna z takových šancí se nám naskytla i na letošním ShopCampu. V rozhovoru pro Mergado TV jsme probrali podstatné otázky práce marketéra v agentuře Proficio a shrnuli rozdíly mezi inzercí na zbožácích v ČR, SR a zahraničí.

V rozhovoru se dozvíte:

0:48 Jaké jsou tři nejdůležitejší kroky marketéra při práci s novým klientem?

2:05 Proč je pro majitele e‑shopů dobré platit si práci zbožových specialistů?

2:57 Jak si při práci pro klienty marketingoví odborníci rozdělují hodiny?

3:38 Jak často je podle Adama dobré kontrolovat nastavení inzerce?

5:37 S jakým sortimentem pracuje Adam nejradši a s jakým nejmíň rád?

6:36 Jsou nějaké zásadní rozdíly mezi českými a zahraničními zbožáky?

7:49 Co doporučuje e‑shopům při cenotvorbě?

8:45 Jak probíhá správa inzerce na cizojazyčných zbožácích, je potřeba znát místní jazyk?

9:56 Jak je pro český/​slovenský e‑shop náročné expandovat do zahraničí?

11:12 Jak Adam vnímá téma příchodu Amazonu do ČR?

13:58 Na co by se podle Adama měly v nadcházejících měsících zaměřit e‑shopy?

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 24. 09. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Rozhovory

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.