Poučte se z cizích failů s rozhovory z NEkonference19

Článek zveřejněn 10. 07. 2019
| 2 minuty čtení

Na letošní Nekonferenci se s námi několik marketingových specialistů podělilo o své faily. Tyto neúspěchy se staly cennými zdroji informací nejen pro ně, ale i pro návštěvníky NEkonference. V rozhovorech pro Mergado TV jsme témata jejich přednášek ještě rozvedli. Abyste je nemuseli nikde hledat, dnes vám je souhrnně přinášíme v jednom článku.

NEkonference 19 – Rozhovor s Janem Kotkem, Heureka

Letošní NEkonference se jako spíkr zúčastnil Honza KotekHeureky. Přednášel o dalším důležitém zdroji dat, kterým je zpětná vazba uživatelů. Nás zajímalo, jak na Heurece proces sbírání feedbacku probíhal. Dopadlo vše podle očekávání? A co je podle Honzy vize spokojeného e‑shopu, se kterou Heureka pracuje? Pusťte si rozhovor, ve kterém vám poodhalíme některé z nových plánů Heureky.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

NEkonference 19 – Rozhovor s Veronikou Brindzovou

Letošní NEkonference se věnovala tématu failů a toho, jak nám pomáhají se zlepšovat. Svůj vstup zde měla také Veronika Brindzová, která se specializuje na správu PPC kampaní.

Jaký byl její největší fail a jak se tyto faily komunikují s klienty? Proč nedoporučuje spouštět kampaně v pátek a na co byste si při spouštění kampaní měli dát pozor? Pusťte si rozhovor, ve kterém mimo jiné pochopíte, proč se vždycky hodí automatická pravidla a checklisty.

Pusťte si další rozhovory – na Mergado TV najdete mnoho zajímavých interview s odborníky na různá témata nejen české ecommerce.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 10. 07. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Rozhovory

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.