PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Článek zveřejněn 06. 06. 2019
| 1 minuta čtení

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme vyzpovídali také PPC specialistu z agentury Optimio, Lídu Svitálkovou. Na své přednášce mluvila o důležitosti auditů na HeureceZboží.cz. Toto téma jsme v rozhovoru ještě rozvedli. Zajímalo nás, proč se auditům vůbec věnovat. Jak často je dobré je opakovat. Či jaká je Lídina zkušenost s komunikací chyb a neaktuálních informací ve feedu klienta.

A protože jsme byli na konferenci o biddingu, chtěli jsme vědět, jak nastavuje bidovací kampaně a na co by uživatelé neměli při biddingu zapomínat. A abyste ve vašich kampaních nastavili všechno správně, připojujeme pro kontrolu Lídin checklist.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 06. 06. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Rozhovory

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.