PROBIDDING 2019 přinesl mnoho inspirace
Ve čtvrtek 16. 5. jsme se zúčastnili první konference o biddingu v ČR. Pořádal ji nástroj Bidding Fox, jehož tým má s automatizovaným biddingem široké zkušenosti. Aby si e‑shopaři a marketéři udělali přehled o možnostech bidovacích strategií, pozval šest odborníků, kteří představili svoje poznatky.
Neformální setkání, přednášky a příklady z praxe
Ještě než jsme do prostor, kde PROBIDDING 2019 probíhal, vůbec vstoupili, museli jsme ocenit místo, které pro něj jeho organizátoři vybrali. Brněnský stadion na ulici Kounicova je skvěle dostupné místo v centru. Samotná konference se konala v prostorách divadla Buran Teatr, v jehož předsálí je kavárna Black Box Cafe. Právě Black Box Cafe účastníkům sloužilo k setkávání u kafe a občerstvení.
Zajímavý program přilákal mnoho hostů nejen z Brna, mezi kterými jsme potkali mnoho známých tváří. Potkali jsme se se zástupci týmů Heureky a Zboží.cz. Vždy taky rádi vidíme Michala Trousila nebo si povídáme s Milanem Šmídem. Chcete vědět, o čem jsme se bavili? Na Mergado TV brzy zveřejníme několik rozhovorů, které jsme mezi přednáškami stihli pořídit.
Šest přednášek, které se na téma biddingu zaměřily z různých stran, přilákalo na stovku účastníků. Spíkři a jejich témata byli dobře vybraní. Zaujal nás způsob, jakým o segmentaci produktů přemýšlí Šárka Cihlová z Red Media. Užitečný byl checklist nejčastějších chyb při auditech účtů na Heurece a Zboží.cz od Lídy Svitálkové z optimia. Vláďa Trevisan z BESTETA představil dlouholeté zkušenosti s biddingem. Petra Mikulášková předvedla, jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci. Jirka Drážný z agentury PRIA ukázal jeho strategický pohled na GLAMI. Přednáškový program zakončila naše oblíbená Jana Dzuričková z Unikum, která nám poradila, jak se vypořádat s nízkou časovou dotací na správu zbožáků.
Děkujeme týmu Bidding Fox, který PROBIDDING 2019 uspořádal. Na akci, která ukazuje na kvality Čechů a Slováků, kteří bidují na profesionální úrovni, jsme dlouho čekali a těšíme se na další ročník.
Mohlo by vás zajímat:

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.