Novinky v zobrazování na Zboží.cz

Zatímco na konci minulého roku jsme vám představovali změny ve vyhledávání, tentokrát jde o detail produktu – nově v něm na prvních třech biddovaných pozicích budou nabídky seřazeny podle kombinace kvality e-shopu a CPC, a to v sekci „Doporučené nabídky“. Pod nimi se potom zobrazí na dalších pěti místech shopy seřazené podle ceny od nejlevnějšího. Toto řazení bude pokračovat i na dalších stránkách výsledků vyhledávání.

Podle Milana Šmída, manažera Zboží.cz, nejvíce zákazníků kliká na Zboží.cz právě na první pozice. Toho se tedy srovnávač rozhodl využít a vytvořit konverznější – zvýrazněný – prostor.
 
Řazení podle ceny pod biddovanými pozicemi pak má zajistit to, že bude Zboží.cz fungovat jako cenový porovnávač a usnadní zákazníkům orientaci v ceně u jednotlivých produktů.
 
Částečně se tak Zboží.cz podobá Heurece. Jak ale Milan Šmíd vysvětluje, řazení ovlivňuje kromě samotného CPC také kvalita servisu e-shopu: „Mezi čtyři faktory kvality vstupuje to, jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty.“
 
Co si o novinkách myslíte, vyhovují vám? Dejte nám vědět do fóra!
 

Přidat komentář