Udělejte si pořádek v parametrech na Heurece

Dobré filtrování produktů na srovnávačích zboží je pro e-shopy velká zbraň. Pokud zákazníkům poskytnete správný přehled, nedostanou se pouze k oblíbeným značkám konkrétního výrobce, ale objeví další výrobky z jeho portfolia. A právě na vylepšeném filtrování pracuje Heureka. Zatím ho představila v elementech Značka a Výrobce.

Vylepšené filtrování v elementech Značka a Výrobce

Některé produkty jsou pod vlastním názvem známější víc než pod značkou výrobce (např. u plen Pampers se mnoho lidí domnívá, že se vyrábí pod vlastní značkou, i když je jejich výrobcem Procter & Gamble). Kvůli lepší orientaci a možnosti objevit více produktů konkrétního výrobce se Heureka rozhodla částečně ustoupit z nutnosti uvádět v názvu Výrobce. Nově můžete v některých sekcích Výrobce nahradit za Značku, v jiných sekcích je už uvádění značky požadováno.

Známé produkty zastoupené velkým výrobcem

Největší změny se udějí u výrobků známých pod konkretní značkou zastoupenou výrobcem (ve většině případů koncern), který nabízí více značek. Abyste vaše zboží inzerovali správně, je třeba v elementu MANUFACTURER zasílat výrobce a v elementu PRODUCTNAME (případně PRODUCT) název odpovídající povinnému názvu, ve kterém bude uvedena značka.

Do XML feed bude v takovém případě potřeba přidat nový element PARAM_NAME (Značka s odpovídající hodnotou).

Výrobce je zároveň značka

Pokud inzerujete zboží, u kterého je výrobce zároveň i značkou, umístěte do elementů PRODUCTNAME (příp. PRODUCT) a MANUFACTURER výrobce.

Ověřte si, jestli se tato změna týká i vašeho zboží. Tabulka Heureky vám ukáže, jaké změny v XML feedu je třeba provést.

 

Mohlo by vás zajímat:

Heureka tento rok už podesáté zorganizovala předávání cen Shop roku. La Fabrika nabídla krásné prostory a téma, které zastřešovalo celý večer, svojí zajímavostí nezaostávalo za tím z loňska. Připomínat si tradice v rychle se měnícím světě e-commerce je vždy příjemné.

19.03.2019
Udělejte z párování na Heurece hračku

Párování je jeden ze stěžejních úkonů, které na zbožácích provádíme, aby bylo námi inzerované zboží vidět. Dnes si popíšeme aktuální způsob párování co nejvíce produktů, které na Heurece inzerujete, a jak vám s tím pomůže Mergado.

11.02.2019
Ozvěny Reshoperu 19: Rozhovor s Janem Kriegelem, Heureka

Na veletrhu Reshoper jsme natočili několik rozhovorů s odborníky na českou e-commerce. První interview, o které se s vámi podělíme, je s Customer Support Directorem Heureky, Janem Kriegelem. Ve veletržním ruchu jsme si povídali o tom, jak Heureka hodnotí loňský rok a co chystá na ten letošní.

07.02.2019

Komentáře

Tak to bude letos v létě o parametrech? Na Heurece značka a výrobce, na Glami materiál?

:-)

Michal Janík (admin)/Středa, 10. Červenec 2019 - 12:15

Přidat komentář