Udělejte si pořádek v parametrech na Heurece

Dobré filtrování produktů na srovnávačích zboží je pro e-shopy velká zbraň. Pokud zákazníkům poskytnete správný přehled, nedostanou se pouze k oblíbeným značkám konkrétního výrobce, ale objeví další výrobky z jeho portfolia. A právě na vylepšeném filtrování pracuje Heureka. Zatím ho představila v elementech Značka a Výrobce.

Vylepšené filtrování v elementech Značka a Výrobce

Některé produkty jsou pod vlastním názvem známější víc než pod značkou výrobce (např. u plen Pampers se mnoho lidí domnívá, že se vyrábí pod vlastní značkou, i když je jejich výrobcem Procter & Gamble). Kvůli lepší orientaci a možnosti objevit více produktů konkrétního výrobce se Heureka rozhodla částečně ustoupit z nutnosti uvádět v názvu Výrobce. Nově můžete v některých sekcích Výrobce nahradit za Značku, v jiných sekcích je už uvádění značky požadováno.

Známé produkty zastoupené velkým výrobcem

Největší změny se udějí u výrobků známých pod konkretní značkou zastoupenou výrobcem (ve většině případů koncern), který nabízí více značek. Abyste vaše zboží inzerovali správně, je třeba v elementu MANUFACTURER zasílat výrobce a v elementu PRODUCTNAME (případně PRODUCT) název odpovídající povinnému názvu, ve kterém bude uvedena značka.

Do XML feed bude v takovém případě potřeba přidat nový element PARAM_NAME (Značka s odpovídající hodnotou).

Výrobce je zároveň značka

Pokud inzerujete zboží, u kterého je výrobce zároveň i značkou, umístěte do elementů PRODUCTNAME (příp. PRODUCT) a MANUFACTURER výrobce.

Ověřte si, jestli se tato změna týká i vašeho zboží. Tabulka Heureky vám ukáže, jaké změny v XML feedu je třeba provést.

 

Mohlo by vás zajímat:

Chcete získat rychlý přehled o novinkách na domácí i zahraniční e-commerce scéně? Nový díl Mergado Insight vás během tří minut provede vším důležitým, co se událo na poli srovnávačů i našich appek. Nalaďte si k poobědové pauze MergadoTV a načerpejte užitečné tipy pro váš e-shop.

22.06.2021
Novinky ze srovnávačů aneb jak se nejlépe připravit na letní e-shopařskou sezónu

Co by vás v nadcházejícím období nemělo minout v případě srovnávačů zboží? Shrnuli jsme pro vás užitečné novinky z Heureky a Favi, které využijete s nadcházejícími sezónními akcemi. Ať už zvažujete expanzi nebo vyladění inzerce pro domácí trh, jste na správném místě.

09.06.2021
Pomocí Mergado auditu zkontrolujete povinné parametry pro Heureku

Parametry jsou na Heurece povinnou součástí většiny produktů a ovlivňují párování a filtrování. S novinkou Mergada končí obavy, jestli jste do elementu PARAM vyplnili ty správné. Náš Audit feedu nyní dovede kontrolovat povinné parametry pro českou a slovenskou Heureku.

06.04.2021

Komentáře

Tak to bude letos v létě o parametrech? Na Heurece značka a výrobce, na Glami materiál?

:-)

Michal Janík (admin)/Středa, 10. Červenec 2019 - 12:15

Přidat komentář