Udělejte si pořádek v parametrech na Heurece

Dobré filtrování produktů na srovnávačích zboží je pro e-shopy velká zbraň. Pokud zákazníkům poskytnete správný přehled, nedostanou se pouze k oblíbeným značkám konkrétního výrobce, ale objeví další výrobky z jeho portfolia. A právě na vylepšeném filtrování pracuje Heureka. Zatím ho představila v elementech Značka a Výrobce.

Vylepšené filtrování v elementech Značka a Výrobce

Některé produkty jsou pod vlastním názvem známější víc než pod značkou výrobce (např. u plen Pampers se mnoho lidí domnívá, že se vyrábí pod vlastní značkou, i když je jejich výrobcem Procter & Gamble). Kvůli lepší orientaci a možnosti objevit více produktů konkrétního výrobce se Heureka rozhodla částečně ustoupit z nutnosti uvádět v názvu Výrobce. Nově můžete v některých sekcích Výrobce nahradit za Značku, v jiných sekcích je už uvádění značky požadováno.

Známé produkty zastoupené velkým výrobcem

Největší změny se udějí u výrobků známých pod konkretní značkou zastoupenou výrobcem (ve většině případů koncern), který nabízí více značek. Abyste vaše zboží inzerovali správně, je třeba v elementu MANUFACTURER zasílat výrobce a v elementu PRODUCTNAME (případně PRODUCT) název odpovídající povinnému názvu, ve kterém bude uvedena značka.

Do XML feed bude v takovém případě potřeba přidat nový element PARAM_NAME (Značka s odpovídající hodnotou).

Výrobce je zároveň značka

Pokud inzerujete zboží, u kterého je výrobce zároveň i značkou, umístěte do elementů PRODUCTNAME (příp. PRODUCT) a MANUFACTURER výrobce.

Ověřte si, jestli se tato změna týká i vašeho zboží. Tabulka Heureky vám ukáže, jaké změny v XML feedu je třeba provést.

 

Mohlo by vás zajímat:

Pomocí Mergado auditu zkontrolujete povinné parametry pro Heureku

Parametry jsou na Heurece povinnou součástí většiny produktů a ovlivňují párování a filtrování. S novinkou Mergada končí obavy, jestli jste do elementu PARAM vyplnili ty správné. Náš Audit feedu nyní dovede kontrolovat povinné parametry pro českou a slovenskou Heureku.

06.04.2021
Získejte co nejvíc z české e-commerce. Nabízí progresivní prostředí a mnoho příležitostí

Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e-commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.

24.02.2021
Mějte přehled o aktualitách v e-commerce. Přináší je nová rubrika Mergado Insight

Jak se zorientovat v přívalu novinek z online světa? Na pomoc vám přichází naše Natálka, která si která si v nejnovější sérii Mergado TV posvítí na důležité události české i slovenské e-commerce scény. Sledujte rychlý přelet tím nejnovějším, co přinesla Heureka či Zboží.cz v Mergado Insight.

04.02.2021

Komentáře

Tak to bude letos v létě o parametrech? Na Heurece značka a výrobce, na Glami materiál?

:-)

Michal Janík (admin)/Středa, 10. Červenec 2019 - 12:15

Přidat komentář