Udělejte si pořádek v parametrech na Heurece

Dobré filtrování produktů na srovnávačích zboží je pro e-shopy velká zbraň. Pokud zákazníkům poskytnete správný přehled, nedostanou se pouze k oblíbeným značkám konkrétního výrobce, ale objeví další výrobky z jeho portfolia. A právě na vylepšeném filtrování pracuje Heureka. Zatím ho představila v elementech Značka a Výrobce.

Vylepšené filtrování v elementech Značka a Výrobce

Některé produkty jsou pod vlastním názvem známější víc než pod značkou výrobce (např. u plen Pampers se mnoho lidí domnívá, že se vyrábí pod vlastní značkou, i když je jejich výrobcem Procter & Gamble). Kvůli lepší orientaci a možnosti objevit více produktů konkrétního výrobce se Heureka rozhodla částečně ustoupit z nutnosti uvádět v názvu Výrobce. Nově můžete v některých sekcích Výrobce nahradit za Značku, v jiných sekcích je už uvádění značky požadováno.

Známé produkty zastoupené velkým výrobcem

Největší změny se udějí u výrobků známých pod konkretní značkou zastoupenou výrobcem (ve většině případů koncern), který nabízí více značek. Abyste vaše zboží inzerovali správně, je třeba v elementu MANUFACTURER zasílat výrobce a v elementu PRODUCTNAME (případně PRODUCT) název odpovídající povinnému názvu, ve kterém bude uvedena značka.

Do XML feed bude v takovém případě potřeba přidat nový element PARAM_NAME (Značka s odpovídající hodnotou).

Výrobce je zároveň značka

Pokud inzerujete zboží, u kterého je výrobce zároveň i značkou, umístěte do elementů PRODUCTNAME (příp. PRODUCT) a MANUFACTURER výrobce.

Ověřte si, jestli se tato změna týká i vašeho zboží. Tabulka Heureky vám ukáže, jaké změny v XML feedu je třeba provést.

 

Mohlo by vás zajímat:

Získejte s Mergado Packem widget Heureka Ověřeno zákazníky pro OpenCart

Přivítejte novou verzi Mergado Pack v 1.6 modulu pro OpenCart platformy. Obchodníkům, kteří mají e-shop postavený na platformě OpenCart 3+, přináší možnost doplnit widget Heureka Ověřeno zákazníky a vylepšené měření konverzí. Ukážeme si, v čem spočívá přidaná funkce do modulu.

23.07.2020
Na Heurece si automaticky dobijete kredit a prodáte potraviny

Zastavení inzerce pro nedostatečný kredit na účtu je jeden z problémů, kterému se chtějí e-shopy na zbožácích za každou cenu vyhnout. Heureka v červnu přišla s novou funkcí, jejíž pomocí si nastavíte částku, která se vám po překročení kreditu sama dobije. A to není všechno. Chcete na Heurece prodávat potraviny? To už teď můžete.

07.07.2020
Heureka Košík nabízí výhody nejlevnějšího marketplace na trhu

Přemýšlíte, jak navýšit objednávky? Tržiště české zbožákové jedničky láká e-shopy na nízkou cenu a další výhody. Pojďme si říct, co musíte splňovat, abyste benefity Heureka Košíku mohli využít.

26.06.2020

Komentáře

Tak to bude letos v létě o parametrech? Na Heurece značka a výrobce, na Glami materiál?

:-)

Michal Janík (admin)/Středa, 10. Červenec 2019 - 12:15

Přidat komentář