Udělejte si pořádek v parametrech na Heurece

Dobré filtrování produktů na srovnávačích zboží je pro e-shopy velká zbraň. Pokud zákazníkům poskytnete správný přehled, nedostanou se pouze k oblíbeným značkám konkrétního výrobce, ale objeví další výrobky z jeho portfolia. A právě na vylepšeném filtrování pracuje Heureka. Zatím ho představila v elementech Značka a Výrobce.

Vylepšené filtrování v elementech Značka a Výrobce

Některé produkty jsou pod vlastním názvem známější víc než pod značkou výrobce (např. u plen Pampers se mnoho lidí domnívá, že se vyrábí pod vlastní značkou, i když je jejich výrobcem Procter & Gamble). Kvůli lepší orientaci a možnosti objevit více produktů konkrétního výrobce se Heureka rozhodla částečně ustoupit z nutnosti uvádět v názvu Výrobce. Nově můžete v některých sekcích Výrobce nahradit za Značku, v jiných sekcích je už uvádění značky požadováno.

Známé produkty zastoupené velkým výrobcem

Největší změny se udějí u výrobků známých pod konkretní značkou zastoupenou výrobcem (ve většině případů koncern), který nabízí více značek. Abyste vaše zboží inzerovali správně, je třeba v elementu MANUFACTURER zasílat výrobce a v elementu PRODUCTNAME (případně PRODUCT) název odpovídající povinnému názvu, ve kterém bude uvedena značka.

Do XML feed bude v takovém případě potřeba přidat nový element PARAM_NAME (Značka s odpovídající hodnotou).

Výrobce je zároveň značka

Pokud inzerujete zboží, u kterého je výrobce zároveň i značkou, umístěte do elementů PRODUCTNAME (příp. PRODUCT) a MANUFACTURER výrobce.

Ověřte si, jestli se tato změna týká i vašeho zboží. Tabulka Heureky vám ukáže, jaké změny v XML feedu je třeba provést.

 

Mohlo by vás zajímat:

Rychlejší cesta k zákazníkovi díky Heureka boxu Produkt vám dodá

Nejsilnější část sezóny pro e-shopy se před několika týdny rozběhla naplno. Jaké možnosti nabízí Heureka na zvýšení šance zákazníkova úspěšného nákupu? Jednou z nich je i pole Produkt vám dodá, který vám poskytne konkurenční výhodu vůči dalším prodejcům.

14.11.2019
MergadoFest 19 – Rozhovor s Michalem Buzkem, Heureka

Analytická data jsou pro Mergado důležitá potrava. Proto vždycky přivítáme možnost popovídat si o novinkách v datovém ubírání zbožáků s jejich specialisty. Na MergadoFestu19 jsme moc rádi přivítali Michala Buzka, který v přednášce představil změny v datových reportech Heureky.

15.10.2019
MergadoFest 19 – Dostaňte víc z Heureky pomocí dat, Michal Buzek / Heureka

Michal Buzek pracuje v analytickém oddělení Heureky. Na MergadoFestu 2019 ukázal, co za informace je v datových reportech Heureky a jak s nimi pracovat. Chcete pochopit, co vám v inzerci na Heurece funguje a co ne? Na co se zaměřit a co do budoucna zlepšit?

09.10.2019

Komentáře

Tak to bude letos v létě o parametrech? Na Heurece značka a výrobce, na Glami materiál?

:-)

Michal Janík (admin)/Středa, 10. Červenec 2019 - 12:15

Přidat komentář