Párujte efektivněji s vylepšeným Pairing Bearem

Článek zveřejněn 19. 11. 2018
| 2 minuty čtení

V září jsme vám představili novou appku Pairing Bear, která automaticky zařazuje produkty do příslušných kategorií Heureky. Uživatelé Mergada projevili o našeho Medvěda velký zájem. Jejich zpětná vazba nám poskytla spoustu zajímavých podnětů, o které by bylo dobré tuto aplikaci obohatit. Pairing Bear tak nedávno získal množství vylepšení, která ho dělají ještě přehlednějším a intuitivnějším. Ukažme si, co nového náš Medvěd umí.

Pairing Bear verze 2.0

Vývojáři aplikace zohlednili všechny požadavky, které se nám v rámci zpětné vazby donesly, a přidali i něco navíc.

Přibylo:

1. nové nastavení u importu CSV souboru – nově můžete zatrhnout, zda se mají nově importované produkty automaticky párovat nebo nemají

2. nastavení, jakým způsobem se má vytvářet hodnota v elementu PRODUCT

3. filtrování produktů podle spárovanosti – lze si vypsat jen: spárované/​nespárované/​všechny

4. filtrování produktů podle ceny včetně procentuální tolerance, jak moc se cena liší

5. zobrazení cen produktů (na levé straně) a cenového rozsahu (na pravé straně), v kombinaci s cenovým filtrem se potom i barevně ukazuje, zda cena produktu spadá do tolerance, nebo je mimo

A navíc:

6. aplikace je nadimenzovaná na vyšší výkon – Medvěd se nezadýchá ani u feedů s mnoha produkty

7. jsou nově k dispozici tlačítka pro hromadné spárování/​odpárování vyfiltrovaných produktů

8. je dostupné zobrazení data a času posledního importu CSV (čas se zobrazí po najetí myší na datum)

9. byl přidaný odkaz na zobrazení produktu v e‑shopu

10. byl upraven vzhled – aplikace je nyní přehlednější a intuitivnější, než byla první verze

Dejte inzerování na Heurece větší smysl – využívejte vylepšenou aplikaci Pairing Bear a vaše produktové karty budou ve vyhledávání řazeny výše oproti samostatným produktům, což přinese vyšší konverze. A pokud vás napadá, čím by se dal Pairing Bear ještě vylepšit, pište na naše fórum.

Napsal / Lukáš Horák / 19. 11. 2018

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Aplikace

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.