Pairing Bear

Pairing Bear je nástroj, který vám pomůže produkty na Heurece spárovat automaticky během pár kliknutí. Využívá data z reportu Heureky Spárovanost produktů. Tento datový soubor vám u nespárovaných produktů zobrazí navrhovanou změnu názvu či kategorie produktu tak, aby byl produkt správně zařazen do katalogu Heureky. Spárování funguje na základě shody EAN kódů. Pro možnost párování na Heurece a pro stahování datového reportu Spárovanost produktů je třeba být v PPC režimu. Pairing Bear můžete vyzkoušet v Mergado Store na 15 dní zdarma.

Odborné články o aplikaci Pairing Bear:

Nová verze aplikace Pairing Bear přináší lepší přehled o vašich produktech

Vývojáři appky Pairing Bear pravidelně pracují na jejích vylepšeních. Proto se náš Medvěd může pochlubit dvěma novými funkcemi, které zjednoduší vaši orientaci v produktech na e-shopu. Chcete vědět, co přesně nově nasazené funkce umí? Přečtěte si tento miničlánek.

25.01.2019
AppDate #1 – Jak vám pomohou appky Pairing Bear a Cronny Cuckoo

Udělejte si přehled v Mergado appkách pomocí naší nové video rubriky AppDate. V nedávné době spatřily světlo světa dvě nové aplikaceCronny Cuckoo a Pairing Bear. Pojďme si je pořádně představit v AppDate #1.

29.11.2018
Párujte efektivněji s vylepšeným Pairing Bearem

Uživatelé Mergada projevili velký zájem o appku Pairing Bear. Jejich zpětná vazba nám poskytla spoustu zajímavých podnětů, o které by bylo dobré tuto aplikaci obohatit. Pairing Bear tak nedávno získal množství vylepšení, která ho dělají ještě přehlednějším a intuitivnějším.

19.11.2018
Video: Mergadovy tipy #8

Po delší době přicházejí Mergadovy tipy a s nimi novinky z Mergada. V našem store objevíte novou aplikaci Pairing Bear. Kromě toho máme nové školení Workshop: Expanze do zahraničí. Sledujete naši Mergado TV? Již brzy do ní přibudou nové rubriky. Jaké to budou a na co slouží Pairing Bear se dozvíte z našeho videa.

04.10.2018
Párujte silou medvědí

Aby mělo inzerování na Heurece co největší smysl, je potřeba párovat zboží, tedy správně zařadit produkty do příslušných kategorií. Párování způsobí, že je e-shop přiřazen k již vzniklé produktové kartě. Produktové karty jsou ve vyhledávání řazeny oproti samostatným produktům výše, což vede k vyšším konverzím.

26.09.2018