Nabízejte Balíkovnu jako další typ dopravy
Chcete svým zákazníkům usnadnit odběr zásilky v místech, kde je nízké pokrytí parcel pointů různých dopravců? Nabízejte dopravu do Balíkovny České pošty, ve které budou nakupující rychleji odbaveni prostřednictvím kódu k vyzvednutí. Nově ji podporuje i Heureka.
Už žádný vyvolávací systém
Na speciálně označených přepážkách Balíkovny na poštách a depech:
- zákazníci zrychlí výdej balíku použitím kódu, který jim přišel prostřednictvím SMS nebo e‑mailu
- budou přednostně obslouženi
- mohou dobírku zaplatit i kartou
Česká pošta aktuálně nabízí přes 400 výdejních míst. Využíváním Balíkovny tak nakupující z menších měst či vesnic snáze přimějete dokončit nákup, protože nebudou muset platit dopravu domů či dojíždět do vzdálenějších parcel pointů.
Poskytujte Balíkovnu v XML feedu pro Heureku
V rámci inzerce na Heurece dokážete Balíkovnu nově nabízet jako další typ dopravy. Zobrazuje se na produktovém detailu i v Heureka Košíku, ve kterém si nakupující rovnou vybere konkrétní pobočku.
-
Veškeré informace poskytuje nápověda Heureky.
NEZAPOMEŇTE
Musíte také změnit tag pro Balík na poštu:
Zefektivněte inzerci na Heurece používáním Mergado aplikací
1. Předběhněte bidding vašich konkurentů s appkou Bidding Fox
S Bidding Foxem:
- Vyhodnotíte, které položky mají potenciál dobře se prodávat.
- Budete inzerci takových položek řídit tak, aby byly vidět.
- Utlumíte produkty, které jsou v danou chvíli neprodejné.
- Nastavit vaši inzerci, aby vám vydělávala.
- Za velmi rozumnou cenu získáte užitečného pomocníka.
2. Pomocí aplikace Pairing Bear napárujete produkty na Heurece automaticky
Pairing Bear umí:
- Zařadit produkty do příslušných kategorií na Heurece na pár kliknutí.
- Využít data z reportu Spárovanost produktů, který u nespárovaných produktů zobrazuje navrhovanou změnu názvu či kategorie produktu.
- Párovat na základě shody EAN kódů.
Chcete s e‑shopem oslovit více zákazníků? Myslete i na ty z menších měst a vesnic. Podpora Balíkovny jako typu dopravy vám je pomůže získat, což je důležité zvlášť před Vánoci. Zvlášť v nejnáročnější části e‑commerce sezóny je podstatné nenechat žádný aspekt inzerce náhodě. Zapněte si Mergado, jehož pomocí vaše kampaně nastavíte automatizovaně a hromadně.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.
Přidat nový komentář