Prezentace z přednášky na plzeňském Barcampu
Článek zveřejněn 14. 04. 2014
|
1 minuta čtení
Michal mluvil především o:
- pohádkově ideálním marketingu e‑shopu
- automatickém stanovení nabídek za prokliky (biddingu)
- o tom, proč v marketingu nefungují “kouzelná tlačítka”, která by vše řešila sama, rychle a levně
- benefitech, cenotvorbě a dalších parametrech “správné” nabídky e‑shopu…
Prezentace z přednášky:
Napsal / pan Mergado / 14. 04. 2014
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.
Témata:
Novinky ze srovnávačů
Přidat nový komentář