Prezentace z přednášky na plzeňském Barcampu

Článek zveřejněn 14. 04. 2014
| 1 minuta čtení

Michal mluvil především o:

  • pohádkově ideálním marketingu e‑shopu
  • automatickém stanovení nabídek za prokliky (biddingu)
  • o tom, proč v marketingu nefungují “kouzelná tlačítka”, která by vše řešila sama, rychle a levně
  • benefitech, cenotvorbě a dalších parametrech “správné” nabídky e‑shopu…

Prezentace z přednášky:

Napsal / pan Mergado / 14. 04. 2014
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.