Proč se Domodi.cz změnilo na Glami.cz

Článek zveřejněn 10. 07. 2015
| 1 minuta čtení

Co je Glami.pl (Domodi)

Glami.pl (dříve Domodi) o sobě říká, že je virtuální nákupní galerie. Automatický import zboží z XML, typický pro tradiční vyhledávače zboží, tak doplňuje o funkce sociální sítě, kdy uživatelé vytvářejí ze zboží různé kolekce, ty sdílejí, komentují… Glami.pl se přitom zaměřuje na oděvy, obuv a módní doplňky. Provozovatelem Glami.pl je skupina Miton, zakladatel Heureky. Koncept Glami.pl působí kromě České republiky také v Polsku, Itálii či Francii. V některých státech spojil provozovatel Miton síly s lokálními partnery.

Proč došlo ke změně brandu na Glami

„…Změna brandu souvisí s další expanzí konceptu. Začali jsme v Polsku pod značkou Domodi.pl a při zkoušení v ČR název převzali. Nakonec jsme se pro expanzi dál rozhodli pro dlouhodobě vhodnější brand Glami. Ve Francii jsme už projekt spustili pod tímto brandem…“, říká Tomáš Hodboď, bývalý dlouholetý šéf Heureky, který má v Mitonu Glami nyní na starosti.

Napsal / pan Mergado / 10. 07. 2015
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.