Proč se Domodi.cz změnilo na Glami.cz

Článek zveřejněn 10. 07. 2015
| 1 minuta čtení

Co je Domodi / Glami

Domodi o sobě říká, že je virtuální nákupní galerie. Automatický import zboží z XML, typický pro tradiční vyhledávače zboží, tak doplňuje o funkce sociální sítě, kdy uživatelé vytvářejí ze zboží různé kolekce, ty sdílejí, komentují… Domodi se přitom zaměřuje na oděvy, obuv a módní doplňky. Provozovatelem Domodi je skupina Miton, zakladatel Heureky. Koncept Domodi působí kromě České republiky také v Polsku, Itálii či Francii. V některých státech spojil provozovatel Miton síly s lokálními partnery.

Proč došlo ke změně brandu na Glami

„…Změna brandu souvisí s další expanzí konceptu. Začali jsme v Polsku pod značkou Domodi.pl a při zkoušení v ČR název převzali. Nakonec jsme se pro expanzi dál rozhodli pro dlouhodobě vhodnější brand Glami. Ve Francii jsme už projekt spustili pod tímto brandem a Domodi zůstane jen v Polsku…“, říká Tomáš Hodboď, bývalý dlouholetý šéf Heureky, který má v Mitonu Glami nyní na starosti.

Napsal / pan Mergado / 10. 07. 2015
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.