S vylepšeným měřením konverzí Zboží.cz posílíte zájem o váš e‑shop

Článek zveřejněn 21. 02. 2019
| 2 minuty čtení

Zboží.cz vylepšilo konverzní kód. Z dříve pokročilého konverzního kódu se 18.2. stal standardní. Vašemu či klientskému e‑shopu pomůže k získání více pravdivých hodnocení a produktových recenzí. Pojďme si představit všechny výhody standardního konverzního kódu.

Se standardním konverzním kódem budete zákazníkům více na očích

Dva druhy měření konverzí

Inzerenti si mohou na Zboží.cz vybrat ze dvou druhů kódu. Omezený kód poskytuje pro optimalizaci vaší inzerce pouze ty nejnezbytnější nástroje jako je určení konverzí, určení hodnoty objednávek a možnost vypočítání PNO. Standardní kód vám kromě výše zmíněných možností přináší mnoho pokročilých nástrojů, se kterými vyladíte svoji inzerci na Zboží.cz tak, abyste potenciál vašeho zboží využili co nejvíce.

Výhody standardního měření konverzí

  1. hodnocení pouze od těch lidí, kteří na e‑shopu opravdu nakoupili – nemusíte se obávat negativních recenzí od konkurence a anonymů
  2. aktivní sběr recenzí – časté a pravidelné zjišťování zpětné vazby přináší více hodnocení a pomáhá tím budovat důvěru nových zákazníků
  3. přehled hodnocení neustále k dispozici – s přehledem recenzí, který máte kdykoliv po ruce, okamžitě zjistíte, jaké zkušenosti mají zákazníci s každým výrobkem
  4. jednodušší administrace díky API – vygenerováním klíče k API získáte přístup k datům v rozhraní vašeho systému, vaše inzerce se tak stane rychlejší a efektivnější

Uživatelé aplikace Bidding Fox musí používat standardní kód

Biddujete na Zboží.cz pomocí appky Bidding Fox? Abyste získali API token a lišák vám fungoval tak, jak potřebujete, musíte používat standardní měřící kód.

Posuňte vaši inzerci dál používáním standardního konverzního kódu. Umožní vám dostat se snadno k většímu počtu relevantních zákazníků. Pomocí Mergada dokážete přehledně řídit inzerci na všech reklamních kanálech, které využíváte. Nejste si jistí, v čem všem vám Mergado dokáže pomoct? Všechny odpovědi získáte na našem bezplatném workshopu Začínáme s Mergadem.

Napsal / Lukáš Horák / 21. 02. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Komentáře

Dobrý den,

jaký je Váš názor nebo zkušenost s vnímáním uživatelů na hodnocení eshopů od Heureky a nebo od Zbozi.cz. Nejsem si jist, zda je jsme připraveni přijít o hodnocení na heurece (a tím pádem časem i o certifikát “Ověřeno zákazníky”) a přejít čistě na recenze na zbozi.cz nebo potažmo od Google. Alternativa v podobě zaslání několika žádostí o rencenzi také asi není příliš dobrá z hlediska zahlcování zákazníka dalšími e‑maily.

Máte s tím někdo zkušenost?

Robke / 18. 03. 2019 - 16:45

Já bych hlasoval pro obojí. ne Heurece hraje Ověřeno zákazníky roli zcela zásadní. O něj by bylo dobré NEpřijít.

Petr Parimucha (admin) / 18. 03. 2019 - 23:13

Kdo by neměl po přečtení článku informací o sběru dat dost, ten jistě ocení článek o předávání dat, tentokráte do Favi.

Petr Parimucha (admin) / 01. 05. 2019 - 01:00

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.