copywriting

Human Centered Design mění všechny a všechno

Nenechte se mýlit. Toto je článek o Copy na stojáka #4. Ale proto, že ho vedl Roman Hřebecký z Pábení, téma se už zdaleka netýkalo jen copywritingu. Roman nám pomohl rozšířit pohled na to, jakým způsobem mají firmy přemýšlet a jaké informace zhodnocovat, aby dokázaly vytvářet kvalitní práci.

24.10.2018
Zářivé obzory vašeho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

V půlce dubna odložíme copywriterské příručky. A budeme se opět bavit. Dveře Nekavárny se potřetí otevřou našemu Copy na stojáka a na její zásoby kafe se opět vrhnou poznatků chtiví autoři prodejních textů. Je to tak, 19.4. se zas o něco hlouběji ponoříme do světa jiskrného psaní.

26.03.2018
Copy na stojáka #2

Když jsme na podzim začali pracovat na první edici Copy na stojáka, přirozeně jsme trochu předpokládali, že si tato událost své zájemce najde. Teď už víme, že o akce podobného typu není zájem – je o ně totiž hlad. A máme pro vás radostnou zprávu. Naše Copy na stojáka se 1. března dočká pokračování!

15.02.2018
Chystáme prní Copy na stojáka

Po úspěšné celodenní akci MergadoFest jsme se rozhodli uspořádat komornější podvečerní setkání pod názvem Copy na stojáka. Zveme všechny copywritery i příznivce psaného slova na krátký program o dvou 45 minutových blocích, který se bude konat 29. listopadu v 18:00 v Nekavárně.

22.11.2017