V patnáctých Ecommerce tipech se budeme dále věnovat obsahovému marketingu. Tentokrát vám Martin Čtvrtníček poradí, jaknajítcopywritera pro váš blog či magazín.
Posbírali jste zajímavá data? Chcete, aby je čtenáři vašeho blogu (mailingu, prezentace atd.) pochopili rychle a snadno? Zprostředkujte jim informace pomocí infografiky. Čemu se při tvorbě infografiky věnovat, nám na Copy na stojáka #5 ukázal JosefŘezníček z marketingové agentury Včeliště.
Se začátkem roku se vrací naše oblíbené copy setkání, které své návštěvníky provádí zákoutími tvorby textového obsahu. 17.1. si v Nekavárně společně ukážeme, jak na prezentaci dat pomocí infografiky. Našim průvodcem tentokrát bude zakladatel marketingové agentury Včeliště, Josef Řezníček.
Nenechte se mýlit. Toto je článek o Copy na stojáka #4. Ale proto, že ho vedl Roman Hřebecký z Pábení, téma se už zdaleka netýkalo jen copywritingu. Roman nám pomohl rozšířit pohled na to, jakým způsobem mají firmy přemýšleta jaké informace zhodnocovat, aby dokázaly vytvářet kvalitní práci.
V půlce dubna odložíme copywriterské příručky. A budeme se opět bavit. Dveře Nekavárny se potřetí otevřou našemu Copy na stojáka a na její zásoby kafe se opět vrhnou poznatků chtiví autoři prodejních textů. Je to tak, 19.4. se zas o něco hlouběji ponoříme do světa jiskrného psaní.
Když jsme na podzim začali pracovat na první edici Copy na stojáka, přirozeně jsme trochu předpokládali, že si tato událost své zájemce najde. Teď už víme, že o akce podobného typu není zájem – je o ně totiž hlad. A máme pro vás radostnou zprávu. Naše Copy na stojáka se 1.března dočká pokračování!
Po úspěšné celodenní akci MergadoFest jsme se rozhodli uspořádat komornější podvečerní setkání pod názvem Copy na stojáka. Zveme všechny copywritery i příznivce psaného slova na krátký program o dvou 45 minutových blocích, který se bude konat 29. listopadu v 18:00 v Nekavárně.