Zářivé obzory vašeho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

Lukáš Horák
26. 3. 2018
1 minuta čtení
Zářivé obzory vašeho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

V půlce dubna odložíme copywriterské příručky. A budeme se opět bavit. Dveře Nekavárny se potřetí otevřou našemu Copy na stojáka a na její zásoby kafe se opět vrhnou poznatků chtiví autoři prodejních textů. Je to tak, 19.4. se zas o něco hlouběji ponoříme do světa jiskrného psaní.

V půlce dubna odložíme copywriterské příručky. A budeme se opět bavit. Dveře Nekavárny se potřetí otevřou našemu Copy na stojáka a na její zásoby kafe se opět vrhnou poznatků chtiví autoři prodejních textů. Je to tak, 19.4. se zas o něco hlouběji ponoříme do světa jiskrného psaní. Tentokrát se zakladatelem Obsahové agentury, Martinem Brablecem.

Vzdělávání copywritera: od opuštěného stolu ke smečce

“Mám pocit, že stagnuju.” “Myslím, že už mi to nic nového nedává.” “Vůbec nevím, kde a jak s tímhle začít.” Asi každého, kdo tvoří obsah, nejspíš něco podobného nejednou napadlo. K překonání takových situací a posunu dál často vede klikatá a bolestná cesta. Tu si ale můžete alespoň zčásti ušetřit. Martin vám představí zásady funkčního vzdělávání a posunu copywritera, díky kterým dokážete rychleji ovládnout základy řemesla, předejít vyhoření a skokově se zlepšovat.

Přednášející

Martin Brablec

Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury, tichý lídr a copywriter s 12 roky zkušeností. Vedle vedení Obsahovky se věnuje i přednášení a školení, mimo jiné učí copywriting na Masarykově univerzitě.

FB událost zde.

Přihlásit se můžete zde: Událost již proběhla

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.