Chystáme prní Copy na stojáka

Po úspěšné celodenní akci MergadoFest jsme se rozhodli uspořádat komornější podvečerní setkání pod názvem Copy na stojáka. Zveme všechny copywritery i příznivce psaného slova na krátký program o dvou 45 minutových blocích, který se bude konat 29. listopadu v 18:00 v Nekavárně.

Po úspěšné celodenní akci MergadoFest jsme se rozhodli uspořádat komornější podvečerní setkání pod názvem Copy na stojáka. Zveme všechny copywritery i příznivce psaného slova na krátký program o dvou 45 minutových blocích, který se bude konat 29. listopadu v 18:00 v Nekavárně.

Nákupy na sociálních sítích

První blok povede Ondřej Pešák, mediální nadšenec a odborník, který si dobrovolně říká „profesionální socka“. Momentálně pracuje jako manažer online marketingu v OxyShopu. Miluje analytiku a bez čísel v marketingu nežije. Když není v práci, je z něho nadšený fotograf a vášnivý hráč Magic The Gathering.

Jeho zhruba 20 minutová přednáška se bude věnovat tématu nákupního procesu a tomu, jaký obsah skrz sociální síte vytvářet. Podívá se na to, kde se zákazník nachází ve svém nákupním/​ rozhodovacím procesu při prohlížení Facebooku a podle toho poradí, jak upravit vaše posty. Po prednášce bude následovat diskuze a malá pauza.

Napsáno a tečka?

Druhý blok povede Petr Sliž, který je copywriterem ve společnosti Okay s.r.o. Prozradil na sebe, že mesíčně zvládne procestovat 3000 km do práce a z práce, natextovat 20 newsletterů, 8 příspěvků na Facebook, 6 billboardů, 4 rádiospoty, 2 milostné dopisy, 1 pochybnou rýmovačku a další texty různých formátů. Obyšejně s sebou všude nosí spánkový deficit a pozitivní přístup k životu.

Jeho témarem bude vyhodnocování obsahu různých mediatypů pohledem copywritera. Podívá se na to, co se děje s texty po jejich napsání, jestli je vůbec někdo čte, a nebo pamatuje. Jaká je jeich ideální délka a zda je důležitý obsah a nebo objem. I zde bude prostor na následnou diskuzi.

Na událost se můžete přihlásit na následujícím odkaze.

Tešíme se na Vás!

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.