5 obrazových vylepšení vaší inzerce před Vánoci

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z pomyslného koláče ukousli co nejvíc. Pojďte se vrhnout na obrázky a získejte díky nim víc!

Podle čeho si vaši zákazníci vašeho zboží všimnou? Třeba na Facebooku? Asi to nebude ani název, ani produktové číslo. Bude to obrázek - produktové obrázky jsou právě tím, co vidí zákazníci jako první a podle čeho se rozhodnou, zda váš obchod navštíví. Na letošním Shopcampu se účastníci s Jirkou Guňkou během workshopu věnovali tomu, jaké úpravy a proč je dobré s obrázky provést. Pojďme se na to podívat i teď. 

Asi jasné, že?

Výběry v Mergadu - od těch je potřeba začít. Vytvořte si výběr produktů skladem, výběr produktů se stejným dárkem nebo výběr produktů, které jsou ve feedu méně než měsíc a považujeme je za novinky (jak na to píšeme tady).

Co chcete zákazníkům říct? Co má obrázek komunikovat?

  1. vlastnosti produktu?
  2. dostupnost?
  3. cenu?
  4. bonusy, dárky?
  5. název/logo e-shopu?
  6. období (limitovaná vánoční edice)?

Komu chcete obrázek - a tím i zboží - nabídnout? Při vytváření reklamy ve Facebooku si můžete vytvářet vlastní publika, kterým potom pošlete konkrétní reklamu se speciálním obrázkem nebo textem. 

Pro fajnšmekry doporučujeme propojení Feed Image Editoru s aplikací Data Owl, která pomáhá získávat další data ze Sortiment reportu a Google Analytics, sama doplňuje info o datu nebo počasí a umožní vám tak nastavit reklamu třeba podle venkovní teploty (a kdy začnou lidé kupovat pneumatiky a teplejší oblečení? Když začne mrznout a padat sníh). 

Takže co teď? Teď běžte rovnou svou inzerci vylepšit! Připomínáme, že Feed Image Editor je na prvních 10 dní zdarma. 

Chybí vám inspirace? Proklikejte celou prezentaci, je jí tam spousta!

 

Feed Image Editor

Feed Image Editor je aplikace pro práci s obrázky zboží e-shopu. Umožní vám do obrázků doplňovat předchystané nálepky, barevné rámečky, pruhy, puntíky či texty. Využít přitom můžete předchystané grafiky nebo si do aplikace nahrát vlastní. Jen si to představte – vlastní logo, detail produktu nebo oblíbená reklamní postavička teď mohou být snadno součástí vaší inzerce na Facebooku a Instagramu!

Přidat komentář