Ecommerce Warsaw Expo přineslo podrobný náhled do polské e‑commerce

Lukáš Horák
24. 10. 2019
2 minuty čtení
Ecommerce Warsaw Expo přineslo podrobný náhled do polské e-commerce

Varšavské Ecommerce Expo je největší marketingová událost ve střední Evropě. Marketérům a e‑shopařům z Polska i okolí nabízí mnoho aktuálních informací a inspirace, jak zlepšit jejich služby. Letos poprvé se týmy Mergada a aplikace Feed Image Editor vydaly poznat místní prostředí a ukázat, že jejich kvality ocení i polská e‑commerce scéna.

Varšavské Ecommerce Expo je největší marketingová událost ve střední Evropě. Marketérům a e‑shopařům z Polska i okolí nabízí mnoho aktuálních informací a inspirace, jak zlepšit jejich služby. Letos poprvé se týmy Mergada a aplikace Feed Image Editor vydaly poznat místní prostředí a ukázat, že jejich kvality ocení i polská e‑commerce scéna.

Mergado bude silným partnerem polských e‑shopařů

Náš nástroj a jeho aplikace dokážou být zdatnými pomocníky online marketingových profesionálů nejen z ČR a Slovenska. Dalším z trhů, ve kterém chceme přispět ke zkvalitnění inzerce e‑shopů, je Polsko. 21. října jsme proto z Brna vypravili početnou skupinu, která na Ecommerce Warsaw Expo 2019 představila možnosti Mergada a hlouběji prozkoumala polskou e‑commerce.

V Mergadu rádi objevujeme. Proto se vždy, když vyrazíme do nového prostředí, zajímáme se nejen o to, jak funguje místní e‑commerce scéna, ale chceme také načerpat co nejvíce ze zdejší atmosféry. Ve Varšavě všechny kroky vedou k Paláci vědy a kultury… a do tradičních restaurací. Neochutnat pirohy nebo bigos by bylo stejným hříchem jako se v Plzni nenapít piva.

Hlavní město Polska nabízí kromě skvělého jídla také malebné historické centrum, mnoho parků a městské zeleně i zajímavou současnou architekturu. Předtím, než jsme se vydali do dějiště Expa, prošli jsme kus Varšavy, která žije výstavbou kancelářských budov. Je dobré vidět, že jsou města, kde skvěle funguje urbanistický plán.

Ale nejsme na blogu o architektuře. Na Ecommerce Warsaw Expo 2019 vystavovalo na 140 stánků převážně polských firem. Mnoho z nich nabízelo zajímavé služby a bylo užitečné vidět, jak se na práci v současné e‑commerce dívají naši sousedi. Kromě smluvených schůzek s partnery a klienty stánek Mergada a Feed Image Editoru navštívilo velké množství zájemců o budoucí spolupráci.

Těšilo nás, kolik návštěvníků vidělo, jak moc jim Mergado a jeho aplikace umí pomoct zkvalitnit inzerci. Máme mnoho kontaktů a zajímavých podnětů, jak Mergado přizpůsobit polskému trhu. Už brzo se může polská e‑commerce těšit na komplexní vstup našeho nástroje, který jim umožní ovládnout všechna úskalí nastavení kvalitní inzerce.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.