Nová Heureka Group vám pomůže s expanzí

Heureka v minulých týdnech udělala velkou změnu. Je jí vznik nové entity Heureka Group a.s., která bude zastřešovat aktivity devíti evropských trhů. Od října také připravuje nový cenník provizí z Heureka Košíku a upravuje požadavky na parametry. Pojďme si říct, co všechno pro vás tyto změny znamenají.

Nastupuje éra Heureka Group

Na 20 milionů uživatelů, 55 tisíc e-shopů a 9 silných srovnávačů zboží z regionu střední a východní Evropy zažilo na podzim výraznou změnu. Od 1. října se od Mall Group oddělila nezávislá Heureka Group. Výsledkem tohoto procesu je nové představenstvo i struktura, které budou klást větší důraz na expanzi e-shopů.

Aktivity Heureka Group směřují zejména k propojení obsahu a vzniku jedné společné platformy. Ta bude obsahovat široký katalog produktů ze zapojených zbožáků. Zároveň bude fungovat jako vstupenka na zahraniční trhy v rámci CEE regionu bez nutnosti lokalizace e-shopu v daném státu.

Lokální cíle české a slovenské Heureky se orientují na zvyšování responzivity. Heureka zároveň představila novou homepage pro mobilní verzi zbožáku a vylepšené stránky s datovými reporty. Tyto změny směřují k rychlejšímu vyhledávání a jednodušší administraci e-shopu, aby ulehčily práci obchodníkům i uživatelům.

NEZAPOMEŇTE: Pro aktualizaci potřebných fakturačních údajů klikněte na Heureka blog, kde najdete všechny potřebné informace.

Devět evropských trhů zastřešených srovnávači Heureka Group a.s. Zdroj: heureka.group/how-to-expand

Heureka Košík získal nový cenník provizí

Do Heureka Košíku se mohou zapojit pouze e-shopy s dlouhodobě nadstandardními výsledky v systému Ověřeno zákazníky. Z těchto e-shopů potom Heureka doporučuje nakupovat – zákazníci je rozpoznají podle pečetě Garance nákupu. Heureka Košík přináší řadu výhod – zákazník nakupuje zboží rovnou z obchodu přímo na Heurece, takže se eliminuje možné riziko nedokončeného nákupu a odpadá mezikrok s přesměrováním na e-shop. Pokud se nákup prostřednictvím Heureka Košíku uskuteční, platí obchodník Heurece provizi. Její výše je stanovena podle kategorie.

Právě v rámci Heureka Košíku si Heureka na začátku října připravila důležitou novinku. Je jí plošná změna výšky provizí platná pro všechny zapojené obchody. Od 14. října se změní rozmezí provize od 2.4 % do 10 % v závislosti na konkrétní kategorii.

 

Nové povinné parametry v sekci Móda a Nábytek

Další novinkou je, že Heureka požaduje doplnění parametrů v sekci Móda. Kromě informací o velikosti musí e-shopaři nově uvádět i údaje o barvě, materiálu a značce. Heureka tak stejně jako GLAMI začala cílit na kvalitnější služby a lepší přehled zákazníka, který se dlouhodobě neobejde bez filtrování. Heureka doporučuje uvádět i další parametry jako střih, vzor či druh zboží. Nároky klade také na obrázky, které musí být v dostatečné velikosti: 400x400 px.

Nové podmínky v kategorii Nábytek přinesly povinné označení výrobce v elementu PRODUCTNAME. Klasické parametry jako velikost, barva a materiál jsou i nadále nutností, která vám přinese relevantnější zobrazení produktů.

 

Sledujte důležité dění na Heurece. Dokážete tak včas reagovat na změny, které ovlivní chod vašeho či klientského e-shopu. V tomto tématu na blogu najdete pravidelné informace z české Heureky.

 

Mohlo by vás zajímat:

 

Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity

Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e-shopů nejen na Slovensku.

05.12.2019
Mějte jasno v povinných parametrech na Heurece

Vánoční sezóna nakračuje ke svému vrcholu a pro každého e-shopaře je aktuálně prioritou bezchybný feed. Jedny z nejdůležitějších elementů, kde je třeba si ohlídat jejich správné naplnění, jsou parametry produktů. Na Heurece jsou povinnou součástí většiny produktů a hrají stěžejní roli párování.

04.12.2019
Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled

Jedním z nejdůležitějších kroků pro e-shopaře na Heurece je mít správně uvedené všechny informace v názvech produktů. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani nezobrazí v kategorii.

03.12.2019

Komentáře

"CENNÍK" :D

Richard/Úterý, 8. Říjen 2019 - 15:01

Přidat komentář