Nové bannery na Zboží.cz - šance pro vaši inzerci!

Inzerovat na Zboží.cz nemusí být jenom otázka XML feedů. Srovnávač nedávno představil nové reklamní formáty – bannery, skrze které můžete svou nabídku promovat na desktopu i v mobilních zařízeních. 

Podle Milana Šmída ze Zboží.cz roste srovnávači programatický prodej displeje a proto přidávají nové reklamní formáty – Rectangle pro desktop a mobilní Square. Přesné rozměry bannerů jsou následující:

Desktop (Rectangle)

  • 970 x 310 px 

Mobil (Square)

  • 300 x 300 px pro Sklik který se bude zobrazovat ve spodní části výsledků hledání a kategorií a také v detailu produktu pod seznamem obchodů
  • 300 x 250 px pro RTB, který se bude zobrazovat stejně jako v předchozím případě ve spodí části výsledků hledání a kategorií i v detailu produktu pod seznamem obchodů

Jedná se tedy o klasické produktové bannery, kam jsou produkty vybírány podle RTG, na desktopu lze přitom cílit behaviorálně, na mobilu behaviorálně, na zařízení a do kategorií. 

 

A teď to důležité, jaké výsledky tyto bannery přináší?

„Ještě je brzo na data ze Zboží.cz ale v testu měly skoro nejlepší CTR ze všech mobilních formátů,“ říká Milan Šmíd. Vypadá to tedy na zajímavou inzertní příležitost, kterou stojí za to vyzkoušet!

Ceny za bannery najdete zde.

Milanovi děkujeme za poskytnuté informace. 

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.