Zviditelněte se pomocí dalších Google platforem

Google Nákupy přichází s novým způsobem, jak online obchody ještě více propojit s jejich cílovými zákazníky. Nové možnosti nabízí program služby Merchant Center, který je dostupný už i pro české e-shopaře. S jeho pomocí dokážete sortiment automaticky zobrazit v neplacených výsledcích na Googlu. Pojďme si novinku představit blíže.

Budete vidět i na českých formátech Googlu

Google Nákupy e-shopům s každou novou funkcionalitou přináší lepší možnosti a pomáhají jim dosáhnout vyšší příčky ve vyhledávání. Výjimkou není ani program Platformy na Googlu. Tento program online obchodům umožňuje automaticky zobrazit produkty v neplacených výsledcích na jeho hlavních platformách.

Zákazníci amerických e-shopů funkci úspěšně otestovali a její rozšíření je už dostupné ve všech zemích, kde služby Google Merchant Center fungují.

Postup na nastavení Google Merchant Centra. Zdroj: www.google.com/retail/get-started/?product=merchant-center&hl=cs

Jak tato Google novinka funguje

Aby sa vaše produkty zobrazily v neplacených výsledcích na formátech Googlu, musíte do této služby nahrát zdroj dat. Jakmile to udělát, budou moct zákazníci vidět vaši nabídku na platformách Obrázky Google, kartě Nákupy Google, funkci Google Lens a ve Vyhledávání Google. Výhodou je bezplatné zapojení pro e-shopy a zobrazování sortimentu ve výsledcích vyhledávání.

Aby se obchod mohl zapojit do projektu, musí dodržovat pravidla zobrazování výrobků v platformách Googlu a splňovat několik kritérií. Najdte je přehledně sepsané v doporučených postupech na stránce podpory Google Merchant Centra.

 

Nový projekt od Googlu vám poskytuje efektivní způsob, jak zacílit nakupující na několika frontách naráz. Google Nákupy jsou důležitý prodejní kanál, který vyžaduje kvalitně nastavenou inzerci. Tuto marketingovou službu ovládnete, pokud se na její úpravy naučíte používat Mergado.

 

Mohlo by vás zajímat:

7 obvyklých nedokonalostí Google Shopping feedu a jak je odstranit v Mergadu

Google Shopping je v Mergadu hned po Heurece nejpoužívanější formát produktových feedů. Ve spolupráci s agenturou Proficio, která je certifikovaným partnerem Google, jsme dali dohromady 7 nejčastějších nešvarů, se kterými se v diagnostickém centru Google Merchant můžete setkat.

30.06.2021
Sbírejte zákaznické recenze Google na vašem PrestaShop nebo WooCommerce e-shopu

Zákaznické recenze Google jsou cenným zdrojem informací a další možností, jak zviditelnit e-shop a produkty. Implementujte je pro váš obchod na platformách PrestaShop nebo WooCommerce. Zvýšíte tím jeho důvěryhodnost.

30.03.2021
Zviditelněte produkty v akci na Google Nákupech a v dynamickém remarketingu

Přemýšlíte nad tím, jak zlevněné zboží efektivně dostat před oči nakupujících? Na Nákupech Google a v dynamickém remarketingu ceny v akci zobrazují slevové štítky. V tomto článku vám přinášíme návod, jak v popisku produktu zobrazit aktuální cenu společně s přeškrtnutou původní cenou.

10.12.2020

Přidat komentář