Zviditelněte se pomocí dalších Google platforem

Google Nákupy přichází s novým způsobem, jak online obchody ještě více propojit s jejich cílovými zákazníky. Nové možnosti nabízí program služby Merchant Center, který je dostupný už i pro české e-shopaře. S jeho pomocí dokážete sortiment automaticky zobrazit v neplacených výsledcích na Googlu. Pojďme si novinku představit blíže.

Budete vidět i na českých formátech Googlu

Google Nákupy e-shopům s každou novou funkcionalitou přináší lepší možnosti a pomáhají jim dosáhnout vyšší příčky ve vyhledávání. Výjimkou není ani program Platformy na Googlu. Tento program online obchodům umožňuje automaticky zobrazit produkty v neplacených výsledcích na jeho hlavních platformách.

Zákazníci amerických e-shopů funkci úspěšně otestovali a její rozšíření je už dostupné ve všech zemích, kde služby Google Merchant Center fungují.

Postup na nastavení Google Merchant Centra. Zdroj: www.google.com/retail/get-started/?product=merchant-center&hl=cs

Jak tato Google novinka funguje

Aby sa vaše produkty zobrazily v neplacených výsledcích na formátech Googlu, musíte do této služby nahrát zdroj dat. Jakmile to udělát, budou moct zákazníci vidět vaši nabídku na platformách Obrázky Google, kartě Nákupy Google, funkci Google Lens a ve Vyhledávání Google. Výhodou je bezplatné zapojení pro e-shopy a zobrazování sortimentu ve výsledcích vyhledávání.

Aby se obchod mohl zapojit do projektu, musí dodržovat pravidla zobrazování výrobků v platformách Googlu a splňovat několik kritérií. Najdte je přehledně sepsané v doporučených postupech na stránce podpory Google Merchant Centra.

 

Nový projekt od Googlu vám poskytuje efektivní způsob, jak zacílit nakupující na několika frontách naráz. Google Nákupy jsou důležitý prodejní kanál, který vyžaduje kvalitně nastavenou inzerci. Tuto marketingovou službu ovládnete, pokud se na její úpravy naučíte používat Mergado.

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak vylepšit vlastní štítky pomocí praktických tipů od Advisia

V dnešní době plné automatizací máme například u kampaní v Google Nákupech velice omezené možnosti optimalizace. Nelze pracovat s vylučováním nerelevantních vyhledávacích dotazů nebo používat úpravy nabídek. Případová studie agentury [Advisio] radí zaměřit se na maximální kvalitu produktových dat.

07.12.2021
Jak zpřehlednit kampaně v Google Shopping pomocí custom_label

Využíváte všechny možnosti, které Google Shopping nabízí? Řiďte vaše reklamní kampaně ještě efektivněji – díky elementu custom_label seřadíte sortiment například podle sezónnosti zboží. A to se během vánoční nákupní horečky víc než hodí.

02.11.2021
Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021

Přidat komentář