Zviditelněte se pomocí dalších Google platforem

Google Nákupy přichází s novým způsobem, jak online obchody ještě více propojit s jejich cílovými zákazníky. Nové možnosti nabízí program služby Merchant Center, který je dostupný už i pro české e-shopaře. S jeho pomocí dokážete sortiment automaticky zobrazit v neplacených výsledcích na Googlu. Pojďme si novinku představit blíže.

Budete vidět i na českých formátech Googlu

Google Nákupy e-shopům s každou novou funkcionalitou přináší lepší možnosti a pomáhají jim dosáhnout vyšší příčky ve vyhledávání. Výjimkou není ani program Platformy na Googlu. Tento program online obchodům umožňuje automaticky zobrazit produkty v neplacených výsledcích na jeho hlavních platformách.

Zákazníci amerických e-shopů funkci úspěšně otestovali a její rozšíření je už dostupné ve všech zemích, kde služby Google Merchant Center fungují.

Postup na nastavení Google Merchant Centra. Zdroj: www.google.com/retail/get-started/?product=merchant-center&hl=cs

Jak tato Google novinka funguje

Aby sa vaše produkty zobrazily v neplacených výsledcích na formátech Googlu, musíte do této služby nahrát zdroj dat. Jakmile to udělát, budou moct zákazníci vidět vaši nabídku na platformách Obrázky Google, kartě Nákupy Google, funkci Google Lens a ve Vyhledávání Google. Výhodou je bezplatné zapojení pro e-shopy a zobrazování sortimentu ve výsledcích vyhledávání.

Aby se obchod mohl zapojit do projektu, musí dodržovat pravidla zobrazování výrobků v platformách Googlu a splňovat několik kritérií. Najdte je přehledně sepsané v doporučených postupech na stránce podpory Google Merchant Centra.

 

Nový projekt od Googlu vám poskytuje efektivní způsob, jak zacílit nakupující na několika frontách naráz. Google Nákupy jsou důležitý prodejní kanál, který vyžaduje kvalitně nastavenou inzerci. Tuto marketingovou službu ovládnete, pokud se na její úpravy naučíte používat Mergado.

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak na kód EAN a kde se vám hodí?

V obchodech se denně setkáváme s čárovými kódy, kterými je každé zboží označené, ať už jde o čokoládu nebo knihu. Čárový kód je nejčastější forma kódu EAN-13 (European Articel Number), který označuje zboží. Jak takový kód získat, kde ho potřebujete a jak ho nastavíte v Mergadu, si povíme v tomto článku.

28.09.2020
Upravte Google a Facebook formáty podle jejich aktuální specifikace

Google a Facebook do svých specifikací v minulých měsících přidaly nové elementy bez jakékoliv notifikace. To v Mergadu vedlo k tomu, že se tyto elementy u projektů, které na vstupu měly Google nebo Facebook formát, automaticky neskrývaly.

26.08.2020
Dostaňte se na globální trh s vyhledávačem Kelkoo Group

Zvažujete inzerci na Kelkoo Group? Evropský průkopník mezi srovnávači zboží přiblíží sortiment e-shopu nakupujícím v 26 zemích světa. Exportujte na něj obchod - zjednodušíte proces nákupu pro koncového zákazníka v Česku, nebo proniknete rovnou na několik trhů zároveň. Zjistěte, co všechno potřebujete ke startu na Kelkoo Group.

21.07.2020

Přidat komentář