Zviditelněte se pomocí dalších Google platforem

Google Nákupy přichází s novým způsobem, jak online obchody ještě více propojit s jejich cílovými zákazníky. Nové možnosti nabízí program služby Merchant Center, který je dostupný už i pro české e-shopaře. S jeho pomocí dokážete sortiment automaticky zobrazit v neplacených výsledcích na Googlu. Pojďme si novinku představit blíže.

Budete vidět i na českých formátech Googlu

Google Nákupy e-shopům s každou novou funkcionalitou přináší lepší možnosti a pomáhají jim dosáhnout vyšší příčky ve vyhledávání. Výjimkou není ani program Platformy na Googlu. Tento program online obchodům umožňuje automaticky zobrazit produkty v neplacených výsledcích na jeho hlavních platformách.

Zákazníci amerických e-shopů funkci úspěšně otestovali a její rozšíření je už dostupné ve všech zemích, kde služby Google Merchant Center fungují.

Postup na nastavení Google Merchant Centra. Zdroj: www.google.com/retail/get-started/?product=merchant-center&hl=cs

Jak tato Google novinka funguje

Aby sa vaše produkty zobrazily v neplacených výsledcích na formátech Googlu, musíte do této služby nahrát zdroj dat. Jakmile to udělát, budou moct zákazníci vidět vaši nabídku na platformách Obrázky Google, kartě Nákupy Google, funkci Google Lens a ve Vyhledávání Google. Výhodou je bezplatné zapojení pro e-shopy a zobrazování sortimentu ve výsledcích vyhledávání.

Aby se obchod mohl zapojit do projektu, musí dodržovat pravidla zobrazování výrobků v platformách Googlu a splňovat několik kritérií. Najdte je přehledně sepsané v doporučených postupech na stránce podpory Google Merchant Centra.

 

Nový projekt od Googlu vám poskytuje efektivní způsob, jak zacílit nakupující na několika frontách naráz. Google Nákupy jsou důležitý prodejní kanál, který vyžaduje kvalitně nastavenou inzerci. Tuto marketingovou službu ovládnete, pokud se na její úpravy naučíte používat Mergado.

 

Mohlo by vás zajímat:

Pomocí Gmailu nově dostanete vaše zboží z Google Nákupů blíž zákazníkům

V polovině loňského roku svým uživatelům Google nabídl možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy na Youtube a v kanálu Objevit od Googlu. V březnu mezi kanály, které komplexněji zobrazují inzerci z Google Nákupů, přidá také Gmail.

26.02.2020
Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity

Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e-shopů nejen na Slovensku.

05.12.2019
Zbavte se častých chyb v XML feedu

Chcete využívat Mergado efektivně, ale narážíte na opakující se překážky? Minulý článek vám přinesl tipy na nejčastější úpravy feedu. V nasledujících řádcích se podíváme na časté chyby, jakými jsou např. prázdný element MANUFACTURER, anebo chybějící identifikátor v Google Nákupech.

02.10.2019

Přidat komentář