2 důvody, proč začít přípravy e‑shopu na Vánoce hned!

Článek zveřejněn 12. 08. 2014
| 2 minuty čtení

1) Příprava marketingových akcí trvá

Jen si to spočítejte.

  • Dnes začnu vymýšlet marketingové akce na Vánoční sezónu, zjistím, co připravují dodavatelé, zkonzultuji vše se šéfem a s kolegy. Když budu hodně rychlý, tak budu mít jasno za týden až dva.
  • Budu-li potřebovat něco na e‑shopu vylepšit, kontaktuji dodavatele e‑shopu. Dohadování o tom, jak to má vypadat, handrkování o ceně, programování, nalézání chyb, oprava chyb, nalézání dalších chyb… Hotovi můžeme být nejdřív za měsíc. Spíš za šest týdnů. Tedy když se na dodavatele e‑shopu obrátím mezi prvními a nepředběhnou mě jeho jiní zákazníci. A to máme konec září!
  • Zaškolit kolegy, naskladnit nové zboží, zadat práci marketingové agentuře… přičemž pozvolný růst tržeb by mohl nastat na přelomu záříříjna. To lze stihnout jen s vypětím všech sil.

2) Vyhledávače zboží budou zahlcené

Všechny velké vyhledávače zboží v ČR využívají při párování nabídek e‑shopů, v jisté míře, lidskou práci. A tak se pravidelně stává, že jakmile e‑shopy např. do Heureky nahrnou před Vánoci, tisíce nových položek zboží, zavalí tím její administrátory tak, že řada zboží nebude spárována i po několik týdnů. A díky tomu nebude vidět. Což před Vánoci bolí mimořádně citelně.

Je tedy dobré s přípravou na Vánoce začít co nejdřív!

PS.: u nás v Mergadu začíná Vánoční sezóna již tradičně pár dní po červnové nekonferenci. Díky tomu můžete již nyní zkoušet nové aplikace Pricing MonitorHeureka Watchdog, které Vám o letošních Vánocích pomohou vydělat více než vloni. Vyzkoušejte si je!

Napsal / pan Mergado / 12. 08. 2014
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.