2 důvody, proč začít přípravy e-shopu na Vánoce hned!

1) Příprava marketingových akcí trvá

Jen si to spočítejte.

  • Dnes začnu vymýšlet marketingové akce na Vánoční sezónu, zjistím, co připravují dodavatelé, zkonzultuji vše se šéfem a s kolegy. Když budu hodně rychlý, tak budu mít jasno za týden až dva.
  • Budu-li potřebovat něco na e-shopu vylepšit, kontaktuji dodavatele e-shopu. Dohadování o tom, jak to má vypadat, handrkování o ceně, programování, nalézání chyb, oprava chyb, nalézání dalších chyb... Hotovi můžeme být nejdřív za měsíc. Spíš za šest týdnů. Tedy když se na dodavatele e-shopu obrátím mezi prvními a nepředběhnou mě jeho jiní zákazníci. A to máme konec září!
  • Zaškolit kolegy, naskladnit nové zboží, zadat práci marketingové agentuře... přičemž pozvolný růst tržeb by mohl nastat na přelomu září a října. To lze stihnout jen s vypětím všech sil.

2) Vyhledávače zboží budou zahlcené

Všechny velké vyhledávače zboží v ČR využívají při párování nabídek e-shopů, v jisté míře, lidskou práci. A tak se pravidelně stává, že jakmile e-shopy např. do Heureky nahrnou před Vánoci, tisíce nových položek zboží, zavalí tím její administrátory tak, že řada zboží nebude spárována i po několik týdnů. A díky tomu nebude vidět. Což před Vánoci bolí mimořádně citelně.

Je tedy dobré s přípravou na Vánoce začít co nejdřív!

PS.: u nás v Mergadu začíná Vánoční sezóna již tradičně pár dní po červnové nekonferenci. Díky tomu můžete již nyní zkoušet nové aplikace Pricing Monitor a Heureka Watchdog, které Vám o letošních Vánocích pomohou vydělat více než vloni. Vyzkoušejte si je!

Přidat komentář