Novinky ze srovnávačů aneb jak se nejlépe připravit na letní e-shopařskou sezónu

Co by vás v nadcházejícím období nemělo minout v případě srovnávačů zboží? Shrnuli jsme pro vás užitečné novinky z Heureky a Favi, které využijete s nadcházejícími sezónními akcemi. Ať už zvažujete expanzi nebo vyladění inzerce pro domácí trh, jste na správném místě.

S Favi se prosadíte v dalších třech zemích

Specializovaný srovnávač Favi do seznamu zemí, kde působí, přidal tři silné evropské trhy - Itálii, Švédsko a Velkou Británii. Pokud vás láká inzerce na některém z nich, využijte výhodnou úvodní nabídku Favi. Při registraci do 30. června poběží vaše kampaň v bezplatném režimu až do konce srpna.

Jaké jsou podmínky pro zařazení e-shopu? Stačí vám XML feed ve formátu, který Favi dokáže zpracovat a lokalizovaný obchod pro danou zemi. S Mergadem využijete formáty pro porovnávače zboží, které již používáte a převedete je na ty, které potřebujete pro zahraniční zákazníky.

Seznam zemí, kde působí Favi. Zdroj: https://www.favionline.com/partners

Favi nově inzerentům nabízí automatický nástroj Optimalizace konverzí, se kterým zlepšíte výsledky e-shopu v dlouhodobém horizontu. Pomůže vám výrazně zkvalitnit návštěvnost a pozice zboží v katalogu.

Přehled podmínek pro nastavení optimalizace najdete přehledně v tomto dokumentu.

Při inzerci na srovnávačích nezapomínejte na kvalitní obrázky produktů, které jsou pro úspěšný prodej klíčové. Zautomatizujte jejich úpravu s aplikací Feed Image Editor, která vám nově pomůže už i s nízkým rozlišením fotek vašeho zboží.

Jaké novinky přináší Heureka?

Kromě pravidelných obsahových změn a nových kategorií se v Heurece tentokrát zaměřili na TAG. Upravené a přidány tagy pomohou zlepšit orientaci při vyplňování dat na srovnávači.

Jaké jsou upravené nebo nové TAGY?

Jejich kompletní přehled naleznete na Heureka blogu.

U tagu <SPECIAL_SERVICE> si dejte pozor, protože sem patří pouze určité služby:

Co vše patří do tagu . Zdroj: https://blog.heureka.cz/2021/06/03/nove-tagy-na-heurece/

Při inzerci na Heurece nezapomínejte i na povinné parametry vašeho zboží. S bezplatným auditem feedu v něm najdete případné chyby a rovnou je v Mergadu odstraníte. Váš XML feed tak bude plně odpovídat požadavkům srovnávače.

ShopCamp se vrací v plné síle

Začátek září bude po roční pauze opět patřit akci ShopCamp. Na půdě ČVUT se 2. 9. 2021 setkají e-commerce odborníci, kteří si během workshopů i networkingu vymění tipy ze světa e-shopů. Na 8. ročníku nebude chybět ani Mergado tým, kterému budou letos dělat společnost i specialisté z našich nových aplikací.

Podívejte se, jak našima očima vypadal poslední offline ročník a načerpejte inspiraci ze stále aktuálních témat.

 

Mohlo by vás zajímat:

Prodávejte zboží pro udržitelné bydlení pomocí nové kategorie Biano EKO

Nabízíte ekologické a udržitelné produkty v sekci Home & Decor? Upozorněte na ně snáze prostřednictvím specializovaného srovnávače Biano. 22. dubna 2021 představil novou kategorii, která nabízí ekologičtější varianty produktů, inspiraci, informace a tipy o udržitelném životním stylu.

29.04.2021
Přeložte si české popisy produktů na Heureka.sk. Od 1. dubna je nebude zobrazovat

Inzerujete s českým e-shopem na slovenské Heurece? Od 1. dubna 2021 začne zobrazovat popisy produktů pouze ve slovenštině. Pokud do ní posíláte české popisy a chcete zabránit tomu, aby se k tomuto datu přestaly zobrazovat, máme pro vás jednoduchý tip.

23.03.2021
Poznejte Biano Button. Funkce zobrazení podobných produktů vám zvýší prodej

Přemýšlíte, jak v segmentu nábytku a dekorací přilákat více zákazníků? Biano pro vás připravilo novou funkci Biano Button. Funguje na principu similarity – tedy zobrazení podobných produktů. Pojďme si tuto novinku představit blíže.

09.03.2021

Přidat komentář