Přemýšlíte, jak v segmentu nábytku a dekorací přilákat více zákazníků? Biano pro vás připravilo novou funkci Biano Button. Funguje na principu similarity – tedy zobrazení podobných produktů. Pojďme si tuto novinku představit blíže.
Pomocí Biano Buttonu zvýšíte výkon e-shopu
Novou funkci můžete využít, pokud je váš obchod aktivní na Bianu a používá nástroj Biano Pixel. Zboží se zobrazí v detailu produktu vašeho e-shopu a její implementace je zcela bezplatná. Nabízením podobných produktů vylepšíte nákupní zkušenost zákazníků a zvýšíte své prodeje.
- Aktivujte si Biano Pixel a Button pomocí nástroje Mergado Pack a Google Tag Manager pro platformy PrestaShop a WooCommerce.
Co vám používání Biano Buttonu přinese:
- zobrazení podobného zboží zvyšuje pravděpodobnost, že zákazník najde to, co hledá, a dokončí nákup
- díky ukázce podobných produktů stráví zákazník na webu více času
- váš e-shop získá větší důvěryhodnost a zvýší tím svůj výkon
- vylepšíte celkovou nákupní zkušenost zákazníků, která dlouhodobě povede ke zvýšení prodeje
Jak Biano Button funguje
Potřebujete manuál pro implementaci funkcí Biano Pixel a Biano Button? Rovnou zde si stáhnete PDF verzi:
- Jakmile funkci implementujete, v detailu produktu se zobrazí tlačítko „Podobné produkty“. Jeho vzhled si můžete přizpůsobit.
- Když návštěvník webu na tlačítko klikne, otevře se mu pop-up okno s výběrem podobného zboží k výchozímu produktu.
- Všechny zobrazené podobné produkty budou pocházet pouze z vašeho e-shopu. Po kliknutí na ně se zákazník dostane na detail každého z nich.
- Potřebujete víc informací? Se všemi otázkami se obraťte na: shop@biano.cz
Mergado vám s inzercí na Bianu pomůže
Mergado je feed marketingový nástroj, jehož pomocí dokážete hromadně a automatizovaně nastavovat inzerci pro řadu velkých zbožových srovnávačů, včetně Biana. Podporuje jeho český formát i všechny zahraniční verze.
To přináší zásadní výhodu pro expanzi na další trhy. S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte, a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. Inzerci e-shopu s ním zvládnete spravovat sami. Zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.
Pandemické období vytváří vyšší nároky na konkurenceschopnost e-shopů. Neváhejte proto s implementací novinek na zbožácích. Získáte tím výhodu při získávání zákazníků a další způsob, jak zlepšit výkon e-shopu.
Přidat komentář