Poznejte Biano Button. Funkce zobrazení podobných produktů vám zvýší prodej

Přemýšlíte, jak v segmentu nábytku a dekorací přilákat více zákazníků? Biano pro vás připravilo novou funkci Biano Button. Funguje na principu similarity – tedy zobrazení podobných produktů. Pojďme si tuto novinku představit blíže.

Přemýšlíte, jak v segmentu nábytku a dekorací přilákat více zákazníků? Biano pro vás připravilo novou funkci Biano Button. Funguje na principu similarity – tedy zobrazení podobných produktů. Pojďme si tuto novinku představit blíže.

Pomocí Biano Buttonu zvýšíte výkon e‑shopu

Novou funkci můžete využít, pokud je váš obchod aktivní na Bianu a používá nástroj Biano Pixel. Zboží se zobrazí v detailu produktu vašeho e‑shopu a její implementace je zcela bezplatná. Nabízením podobných produktů vylepšíte nákupní zkušenost zákazníků a zvýšíte své prodeje.

Co vám používání Biano Buttonu přinese:

  • zobrazení podobného zboží zvyšuje pravděpodobnost, že zákazník najde to, co hledá, a dokončí nákup
  • díky ukázce podobných produktů stráví zákazník na webu více času
  • váš e‑shop získá větší důvěryhodnost a zvýší tím svůj výkon
  • vylepšíte celkovou nákupní zkušenost zákazníků, která dlouhodobě povede ke zvýšení prodeje

Jak Biano Button funguje

  • Jakmile funkci implementujete, v detailu produktu se zobrazí tlačítko „Podobné produkty“. Jeho vzhled si můžete přizpůsobit.
  • Když návštěvník webu na tlačítko klikne, otevře se mu pop-up okno s výběrem podobného zboží k výchozímu produktu.
  • Všechny zobrazené podobné produkty budou pocházet pouze z vašeho e‑shopu. Po kliknutí na ně se zákazník dostane na detail každého z nich.
  • Potřebujete víc informací? Se všemi otázkami se obraťte na: shop@biano.cz

Mergado vám s inzercí na Bianu pomůže

Mergado je feed marketingový nástroj, jehož pomocí dokážete hromadně a automatizovaně nastavovat inzerci pro řadu velkých zbožových srovnávačů, včetně Biana. Podporuje jeho český formát i všechny zahraniční verze.

To přináší zásadní výhodu pro expanzi na další trhy. S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte, a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. Inzerci e‑shopu s ním zvládnete spravovat sami. Zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.

Pandemické období vytváří vyšší nároky na konkurenceschopnost e‑shopů. Neváhejte proto s implementací novinek na zbožácích. Získáte tím výhodu při získávání zákazníků a další způsob, jak zlepšit výkon e‑shopu.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.