O přednášce
"...Na praktických příkladech si ukážeme časté chyby e-shopů. Odhalit nám je pomohou audity XML pro vyhledávače zboží. Ukážeme si že dopad takových chyb není jen na inzerci na Heurece či Zboží.cz, ale týká se také SEO, a především konverzního poměru e-shopu. Přijďte si povídat o marketingu e-shopů z nevšedního úhlu pohledu..."
Na toto jsem lákal účastníky Barcampu a nadmíru to vystihuje i samotný obsah přednášky. Cíle jsme měli s Michalem dva:
- motivovat účastníky k přemýšlení nad otázkami marketingu e-shopu jiným způsobem, než bývá zvykem,
- ukázat praktické příklady chyb skutečných e-shopů.
Z reakcí po Barcampu to vypadá, že se zadařilo. A to jsem moc rád.
Materiály ke stažení
- Příklady častých chyb v datech e-shopů (ZIP s obrázky)
Pro zvídavé
Příklady chyb pocházejí z mého auditu XML pro vyhledávače zboží. Ten je zadarmo, a tak si jej můžete vyzkoušet ihned zde.
Přidat komentář