Katka Nejedlá: Chování uživatelů na Zboží.cz

Lukáš Horák
13. 11. 2018
1 minuta čtení
Katka Nejedlá: Chování uživatelů na Zboží.cz

Jak přizpůsobit kampaň na vánoční sezónu na Zboží.cz? Jak pracovat s XML feedem, či jak nastavit výdejní místa tak, abyste si neubírali zákazníky? V rozhovoru s konzultantkou Zboží.cz, Katkou Nejedlou, jsme si povídali o chování zákazníků ve vánočním období.

Jak přizpůsobit kampaň na vánoční sezónu na Zboží.cz? Jak pracovat s XML feedem, či jak nastavit výdejní místa tak, abyste si neubírali zákazníky? O tom všem jsme si povídali s Katkou Nejedlou, která ve Zboží.cz pracuje jako konzultantka. Na jejím workshopu na letošním Shopcampu se zaměřila na chování zákazníků Zboží.cz ve třetím a čtvrtém kvartálu. Poskytla tak zajímavá data, jejichž obsah před Vánoci zajímá všechny obchodníky. V rozhovoru nám poskytla několik zajímavých rad na to, jak se na Vánoce dobře připravit.

Obsah videa si také můžete poslechnout na našem podcastu:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.