Katka Nejedlá: Chování uživatelů na Zboží.cz
Jak přizpůsobit kampaň na vánoční sezónu na Zboží.cz? Jak pracovat s XML feedem, či jak nastavit výdejní místa tak, abyste si neubírali zákazníky? O tom všem jsme si povídali s Katkou Nejedlou, která ve Zboží.cz pracuje jako konzultantka. Na jejím workshopu na letošním Shopcampu se zaměřila na chování zákazníků Zboží.cz ve třetím a čtvrtém kvartálu. Poskytla tak zajímavá data, jejichž obsah před Vánoci zajímá všechny obchodníky. V rozhovoru nám poskytla několik zajímavých rad na to, jak se na Vánoce dobře připravit.
Obsah videa si také můžete poslechnout na našem podcastu:
Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.
Přidat nový komentář