Máte zboží ve slevě? Glami má speciální kategorii
Článek zveřejněn 09. 03. 2017
|
1 minuta čtení
Glami je srovnávač specializující se na módu a módní doplňky (o tom, jak a proč se vyplatí na něm inzerovat jsme psali třeba tady). Pokud tedy máte tento typ sortimentu ve své nabídce, může pro vás být zajímavou inzertní příležitostí.

Nedávno začalo Glami podporovat i slevněné produkty – informaci o slevě vkládá přímo do obrázku a položku potom zařadí do karty Slevy. Podle Tomáše Hodbodě funguje zařazování do slev následovně: “Slevy na Glami se monitorují automaticky a berou se z historických dat. Všechny změny cen monitorujeme a pokud dojde k poklesu ceny, pak se sleva zobrazí i na Glami.” E‑shopy tak nemusí pro zařazení do slev nic konkrétního podnikat.
V případě nejasností nebo nezařazení vašeho zboží do slevové kategorie se vyplatí kontaktovat přímo Glami.

Napsal / Kateřina Šmajzrová / 09. 03. 2017
Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.
Témata:
Novinky ze srovnávačů
Přidat nový komentář
1 minuta