Na co by měly myslet e‑shopy při řízení inzertních rozpočtů na Heurece a Zboží.cz před Vánoci
Článek zveřejněn 09. 12. 2015
|
1 minuta čtení
Tipy k řízení inzertních rozpočtů
- Náklady na inzerci rostou, ale roste také konverzní poměr. Kampaně, které by se po zbytek roku nemusely vyplatit, vydělávají před Vánoci velké peníze.
- Kampaně, které jsou ziskové před Vánoci, mohou být po Vánocích ztrátové. Udělejte si plán jak postupovat po 22. prosinci a zrealizujte ho.
- Zboží.cz má v administraci nastaven finanční limit. Po jeho naplnění inzerci vypne. Pohlídejte si, aby Vám nevypnulo ziskové kampaně.
- Před Vánoci může být velký limit na útraty za inzerci v pořádku. Pozor ale po Vánocích. Upravte jej zase na hodnoty odpovídající následujícímu období. Pokud by Vám týdenní limit z prosince vyklikal např. v lednu hacker za jediný den, nebudete rádi.
- Minimální ceny prokliků v kategoriích Heureky jsou vyšší, než po zbytek roku.
- Heureka má v administraci nastavení rozpočtu. Po jeho vyčerpání vám pošle e‑mail. Ale inzerci nezastaví.
- Vypnout inzerci a šetřit peníze skrytím veškerého zboží z XML feedu není dobrý nápad. Nemuselo by se následně správně spárovat do produktových karet. Radši snižte nabídky za prokliky.
- Prodejní sezóna Štědrým dnem nekončí. Mezi TOP měsíce patří často také leden.
Napsal / pan Mergado / 09. 12. 2015
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.
Témata:
Novinky ze srovnávačů
Přidat nový komentář