Nastavte si parametry zboží v MERGADU jednodušeji
Parametry udávají vlastnosti zboží, například barvu, velikost či různé funkce. V XML pro Heureku je uvádí element PARAM, který obsahuje dva subelementy:
- PARAM_NAME, textový název parametru, například „Barva“
- VAL, hodnota parametru, například „červená“
Uvádění parametrů pomáhá ve správném zpracování inzerce. XML e‑shopů ovšem parametry často neobsahuje. Nebo je obsahuje v nekvalitní podobě. Samotné informace v XML přitom jsou, ale namísto parametru jsou např. v názvu či popisu zboží. V takovém případě často specialisté z marketingových agentur používají Mergado pro vytvoření parametrů PARAM a jejich správné doplnění.
Jak se parametry vytvářely v MERGADO 1
- Uživatel vytvořil výběr zboží, například červené zboží vybral tak, že název PRODUCTNAME obsahuje text „červená“. Pozor toto je u každého e‑shopu individuální.
- Vytvořil nové elementy PARAM|Názevelementu
- Pravidly nové elementy naplnil
Jak pomůže nové pravidlo
Při používání MERGADO 2 máte více možností:
1. Uživatel vytvoří výběry zboží stejně jako v předchozím případě.
2. Vytvoří pro každý výběr nové pravidlo. Sem zadá název parametru i hodnotu. Pokud má jeden výběr parametrů více, zadá jich více v jednom pravidle.
Nebo:
1. Uživatel vytvoří pravidlo Nastavení parametrů produktů, kde nejprve vytvoří parametry, kterým přidá nějakou inicializační hodnotu, například “xxx”.
2. Následně přepisovacím pravidlem (nebo importním pravidlem) pro konkrétní výběry produktem změní hodnotu v parametru z “xxx” na požadovanou, například Červená.
Přečtěte si, jak se změnila práce s parametry v MERGADU 2 oproti MERGADU 1.
Převeďte snadno své projekty na MERGADO 2
V MERGADU – konkrétně v sekci Nastavení → Obecná nastavení – najdete nové tlačítko pro převod stávajícího projektu na MERGADO 2. Podrobnosti najdete na našem fóru.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.
Přidat nový komentář