Novinky v Bidding Fox zlepší přehled ve vašich strategiích #1

Lukáš Horák
7. 5. 2019
3 minuty čtení
Novinky v Bidding Fox zlepší přehled ve vašich strategiích #1

Aplikace Bidding Fox vylepšila několik nedávno představených novinek a opět přidala několik nových. Pomohou vám lépe se zorientovat mezi vašimi produkty a lépe plánovat vaše strategie. Představme si teď jednotlivé novinky blíž.

Aplikace Bidding Fox vylepšila několik nedávno představených novinek a opět přidala několik nových. Pomohou vám lépe se zorientovat mezi vašimi produkty a lépe plánovat vaše strategie. Představme si teď jednotlivé novinky blíž.

Vylepšení na podstránkách Produkty a Události

Ukládejte si filtry

V předchozím článku o lišáckých novinkách jsme si řekli, že filtry, které si vytvoříte na podstránce Produkty, vám pomohou získat podrobný přehled o vašich produktech. Abyste si práci s nimi zjednodušili ještě víc, na podstránce Produkty najdete téměř neomezené možnosti, jak ve feedu filtrovat. Stačí si vybrat kombinace vlastností produktů, které chcete vidět, uložit si je a pracovat s nimi.

Jak si uložíte vlastní filtry:

  • Na podstránce Produkty vyberte z možností ty, které odpovídají vašim požadavkům (např. spárované produkty, které jsou mimo bidding).
  • Bidding Fox vám vypíše všechny produkty, které těmto vlastnostem odpovídají.
  • Filtr uložtepojmenujte, abyste se vždy rychle zorientovali v tom, o jaký filtr se jedná.

Takto uložené filtry si na podstránce Diagnostika můžete nastavit jako vlastní metriky, jejichž vývoj pak budete sledovat v grafech.

Zapisujte si události

Když si u vybraných boxů vytvoříte tzv. událost, Bidding Fox vás e‑mailem či notifikací do Mergada upozorní na změny v hodnotách produktů. Nyní si také můžete vytvořit a uložit vlastní události, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané do statistik. Události se propíšou do grafů, takže o nich získáte pravidelný přehled.

Jak nastavíte vlastní události:

  • Na podstránce Události vyberte možnost přidat novou.
  • Zvolte, kdy vznikla/​vznikne a pojmenujte ji.
  • Jako závažnost vyberte INFO a přidejte popis, aby bylo i v budoucnosti jasné, jaká akce probíhala.
  • Vyberte možnost zobrazit v grafech. Díky tomu ji uvidíte ve všech diagnostikách.
  • Přiřaďte štítek, nebo vytvořte nový.
  • Událost uložte.

Díky tomuto nastavení budete vždy mít informace, jaký dopad měla kampaň na produkty, a dokážete tak snáz vyhodnotit její úspěšnost. Pomocí těchto informací dokážete lépe plánovat další akce pro váš e‑shop.

Filtrujte události

V řádcích výše jsme si popsali, jak díky tvorbě událostí získáte komplexní přehled o vaší inzerci. Až se vám množství událostí nakupí, bude složitější se v nich orientovat – Bidding Fox proto přidal funkci filtrování událostí. V tomto článku najdete všechny možnosti, jak filtrovat (mezi událostmi, podle štítků, podle typu či podle období) a jak se mezi jednotlivými událostmi navždy bezproblémově orientovat.

Filtrujte produkty

Díky této novince můžete v aplikaci vyhledávat více než jeden produkt. Na podstránce Produkty najdete širokou nabídku různých filtrů (podle názvu, kategorie, dárku atd.). V textových polích navíc nyní můžete vyplňovat více možností.

Jak vyfiltrujete více než jeden produkt:

  • V pravém rohu textového pole klikněte na ikonu řádků.
  • Vyplňte např. název prvního produktu, který chcete vyhledat, stiskněte enter a vypištedalší.
  • Až budete mít vybrány všechny položky, které chcete sledovat vyplněné, vyberte možnost Hledat.
  • Bidding Fox vám v tabulce vypíše všechny produkty, které obsahují vámi zadaný text. 
  • Tento filtr si můžete, stejně jako ostatní, uložit a zobrazit jej v Diagnostice.

Pracujte s podstránkami Produkty a Události co nejefektivněji. Díky nim se vždy správně zorientujete mezi produkty a strategiemi, které tak lépe naplánujete. Všechny předchozí novinky z appky Bidding fox najdete v tomto vlákně.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.